کد خبر: ۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
علي رزاقي بهار/ اين روزها همه لبخندي بر چهره داريم، اميدي بر دل و ضربان قلبمان تند ميزند همان ضرباني كه سال ها است در شهر مشهد به شماره افتاده بود.






























باور پيروزي ليست اميد در انتخابات شوراي شهر مشهد آن هم با نتيجه ١٥ بر صفر يعني حداكثر امتياز موجود با راي بالا و بي نظير نشان از توان اجتماعي جريان اصلاحات دارد كه اينبار به درستي به شكل ليستي واحد به مردم مشهد ارايه شد. مردمي كه از عملكرد شوراي چهارم به جهت سياسي كاري خسته بودند و براي شهرشان نسخه شادي، اميد، زيبايي و مهرباني ميخواستند؛ نسخه اي كه به بهترين شكل ممكن براي آن ها پيچيده شد. 
اما زيباترين و اميد بخش تر از اين پيروزي؛ تكرار آن در انتخابات مجلس آينده است كه مي تواند مشهد را تبديل به شهر بهشت كند. اين تكرار در گروي عملكرد شورا است اما اين عملكرد نيازمند حمايت همه همشهريان را دارد، نيازمند همراهي مردم با منتخبين خود براي انجام كارهاي بزرگ. مشهد بايد در افق ١٤٠٠ شهر اول فرهنگي جهان اسلام باشد، شهري مدرن و در عين حال تاريخي،  با امكاناتي در همه ابعاد. مشهد ١٤٠٠ بايد چندين شهربازي مدرن، بازار كتاب، پرديس هاي سينمايي، سالن هاي تاتر، گالري ها، مراكز مدرن نمايشگاهي، خيابان هاي تاريخي، مساجدي سمبليك، مراكز تجاري بين المللي، نمادهاي مذهبي و تاريخي، ميدان هايي ماندگار، خطوط متعدد قطار شهر و ... داشته باشد.مشهد با تكرار حضور مردم و همت شوراي شهر مي تواند اولين قطب توريست مذهبي و سياحتي منطقه باشد. فقط مردم و شورا بايد دوباره تكرار كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: