کد خبر: ۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور خطاب به مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور خطاب به مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

اکنون که روند رقابت های تبلیغاتی انتخابات به آخرین روزهای مهلت قانونی نزدیک می شود و بالتبع؛ حساسیت های سیاسی رسانه ای این رقابت افزایش می یابد، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور با تقدیر از نقش آفرینی همه ستادهای تبلیغاتی در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بر استمرار این تلاشها با رعایت کامل چارچوب های قانونی تاکید می کند.

همچنین با عنایت به خبر منتشره در برخی رسانه ها از سوی یکی از ستادهای تبلیغاتی با عنوان جمع آوری مستنداتِ تخلفاتِ ادعایی سطوح مدیریت سیاسی در مناطق مختلف کشور، ضمن دعوت از همه ستادهای تبلیغاتی به پرهیز از اختلال در روند اجرایی انتخابات و تشویش اذهان عمومی نسبت به مجریان و ناظران قانونی انتخابات، از ستادهای تبلیغاتی نامزدها و همچنین گروه‌ها و جریان های سیاسی مختلف، درخواست می کند؛‌ در صورت هر گونه ابهام یا اعتراض نسبت به عملکرد استانداران، فرمانداران و بخشداران، قبل از طرح موضوع در رسانه ها و پیگیری رسانه ای آن، موضوع را با اسناد و مدارک معتبر به ستاد انتخابات کشور اعلام و از همان طریق پیگیری نمایند.

بدیهی است هرگونه شکایت واصله در این خصوص در اسرع وقت در وزارت کشور مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدام قانونی لازم بعمل خواهد آمد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: