کد خبر: ۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
در پایان برنامه ای که با شرکت حدود 3.5 میلیون نفر در نظرسنجی برگزار شده بود پرسپولیس با ۵۷،۵ درصد آرا به عنوان پرطرفدارترین تیم انتخاب شد، استقلال با ۲۹،۲ درصد آرا دوم شد و تراکتورسازی با ۴،۲ و سپیدرود با ۲،۸ درصد آرا سوم و چهارم شدند.


نظرسنجی دوشنبه شب برنامه نود همان طور که ازهفته های قبل وعده داده شده بود رای گیری بین هواداران بود. هواداران تیم های مختلف در لیگ برتر که به صورت کل انجام شد و پرسپولیس با فاصله ای زیادی صدرنشین شد. 

 برنامه نود از هفته قبل رای گیری برای پرطرفدارترین تیم ایران را روی کانال تلگرامی برنامه اش آغاز کرد. 

نظرسنجی ای که قرار بود رقبای پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی را برای نظرسنجی شب گذشته مشخص کند. 

با استناد به آرای آن نظرسنجی 9 تیم در سبد نظرسنجی دوشنبه شب قرار گرفتند. پرسپولیس ، استقلال ، تراکتورسازی ، سپاهان ، ملوان ، سپیدرود ، نساجی ، ذوب آهن و فجر یک گزینه هم در نظرسنجی به عنوان سایر تیم ها در نظر گرفته شد. 

با این شکل در پایان برنامه ای که با شرکت حدود 3.5 میلیون نفر در نظرسنجی برگزار شده بود پرسپولیس با ۵۷،۵ درصد آرا به عنوان پرطرفدارترین تیم انتخاب شد، استقلال با ۲۹،۲  درصد آرا دوم شد و تراکتورسازی با ۴،۲ و سپیدرود با ۲،۸ درصد آرا سوم و چهارم شدند.

از نکات قابل توجه این نظرسنجی می توان به تعداد بالای پیامک ها برای سپیدرود رشت اشاره کرد. تیمی 50 ساله که مدت ها در دسته اول و دوم بود اما به این تعداد هوادار داشت. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: