کد خبر: ۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
ناطق نوری تاکید کرد که بنا بر وظیفه و تشخیص خود و بر اساس وظیفه شرعی و ملی از حسن روحانی حمایت کردم .
 حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در دیدار با جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم، تصریح کرد : واقعیت آن است که هیچ شخصی از بنده درخواست حمایت از جناب اقای دکتر روحانی را نداشته است ، بنده بنا بر وظیفه و تشخیص خود و بر اساس وظیفه شرعی و ملی به این امر مبادرت نموده ام.

وی افزود: آنچه که نمی توان در برابرش بی تفاوت بود، خون هزاران شهید و زحمت های طاقت فرسای این ملت و دلسوزان این کشور در طول دهه های اخیر است و خون دلی که همه ما برای استقرار حکومت دینی و استیلای اخلاق در این سرزمین خورده ایم، بنابراین حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام،  وظیفه همگان است.

وی اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای دولت یازدهم فارغ از مقایسه با دوران قبل از آن به خودی خود وظیفه انقلابی و ملی خواند و گفت: اگرچه امنیت عمومی کشور آن هم در شرایط بغرنج و نابسامان منطقه در درجه اول مرهون مدیریت و هدایت مقام معظم رهبری است اما سهم این  دولت در تنش زدایی و ایجاد آرامش فکری در جامعه غیرقابل انکار است.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: با عنایت به میزان و نحوه فروش نفت در آغاز دولت یازدهم ، عدم دسترسی به پول نفت،  حجم عظیم بدهی های انباشته دولت به پیمانکاران، تورم بالای چهل درصد، مشکلات ناشی از تحریم، اجماع جهانی علیه ایران و مشکلات عدیده و بزرگ باقیمانده از دوره قبل که کم و بیش همگان از آن مطلع هستند، مجموعاً عملکرد دولت یازدهم مثبت و کارنامه آن قابل قبول است.

وی تاکید کرد :متأسفانه در مورد  برجام و مواهب پرشمار آن اطلاع رسانی کافی صورت نپذیرفته است که ضروری است در این خصوص تدبیری شود.

ناطق نوری در پایان نیز خاطرنشان کرد:بیان مطالب خلاف واقع و سیاه نمایی از شرایط کشور چون تقسیم بندی جامعه به 4% و 96% همچنین ارائه  آمارهای کذب؛ تشویش اذهان عمومی و زیرسوال بردن عملکرد کلی نظام در طول 38 سال گذشته است و کسانی که مرتکب چنین بد اخلاقی ها و عوام فریبی هامی شوند، خواسته یا نا خواسته آب به آسیاب دشمنان کشور می ریزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: