کد خبر: ۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
دختر آیت الله هاشمی علیرغم ممانعت شورای تامین استان مرکزی سخنرانی کرد
فائزه هاشمی که برای حضور در مراسم گشایش ستاد روحانی در استان مرکزی رفته بود با رد حکم شورای تامین استان مرکزی برای سخنرانی نکردنش گفت که محکومیت قضایی ندارد.
فائزه هاشمی علی رغم صدور این حکم لحظاتی پشت میکروفن قرار گرفت و اظهار کرد: می‌خواهم پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی را در خصوص انتخابات ابلاغ کنم.

وی افزود: پیام هاشمی مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات بود، هرچه مشارکت بیشتر باشد با قدرت بیشتری برنده خواهیم شد و روحانی با قدرت بیشتری می تواند به مردم خدمت کند.

وی گفت: پیام دیگر هاشمی رفسنجانی وحدت اصلاح طلبان در ارائه یک لیست مشترک برای اعضای شورای شهر و حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان بود.

"جواد امام" مدیرعامل بنیاد باران نیز در بخشی از سخنانش در این مراسم اظهار کرد: گلایه مردم از روحانی به حق است اما اگر شرایط دولت خوب ترسیم شود مردم روشن می شوند. شرایط قطاری که از ریل خارج شده و قطاری که در ریل حرکت می کند متفاوت است و بازگشت این قطار به ریل کار ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه اگر نخواهیم دوباره به روحانی رای بدهیم راه دیگری هم نخواهیم داشت، گفت: آیت الله رفسنجانی در سال ۹۲  اگر سکوت می کرد و از روحانی حمایت نمی کرد، روحانی در مسند قرار نمی گرفت و مسیر حرکت کشور به امروز ختم نمی شد.


امام خاطرنشان کرد: تاکید ما بر روحانی با حفظ مطالبات به حق و قانونی‌مان است. ما به دنبال رفع حصر و رفع ممنوع التصویری خاتمی خواهیم بود و بر مطالبت مان پافشاری خواهیم کرد و از روحانی می خواهیم موانع سد راه خود را راحت‌تر و شفاف‌تر با مردم در میان بگذارد تا انتظارات مردم بر همین اساس تعدیل شود.

مدیرعامل بنیاد باران تاکید کرد: اگر می خواهیم به سرنوشت همسایگان‌مان دچار نشویم باید برای رقم زدن سرنوشت خودمان قویا از روحانی حمایت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: