کد خبر: ۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
مصطفی تاج زاده:
معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات گفت: در حال حاضر می‌بینیم تمام ابزارهای تبلیغاتی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گرفته شده است


مصطفی تاج زاده در نشست کمیته اقشار و اصناف ستاد اتحاد که با حضور جمعی از فرهنگیان برگزار شد، با اشاره امکانات رسانه ای کاندیداها ابراز عقیده کرد: در حال حاضر می‌بینیم تمام ابزارهای تبلیغاتی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گرفته شده و شاهد دستگیری ادمین‌های کانال‌های اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات بودیم.

وی با اشاره به کاندیداتوری محمدباقر قالیباف اظهار کرد: آقای قالیباف از شفافیت می‌گویند در حالی که مانع از تحقیق و تفحص از شهرداری در مجلس شدند بعد می‌گویند چرا در اقتصاد شفافیت وجود ندارد. از سویی آقای رئیسی فرار مالیاتی را محکوم می‌کند، بهتر است حداقل بگویند که فرار مالیاتی همه جا هم بد نیست.

تاج‌زاده یادآور شد: هر تحولی بخواهد در این جامعه اتفاق بیفتد باید توسط همین ملت باشد. ما نگاه به خارج نداریم و اصل همان است که رهبر فقید انقلاب فرمودند، اصل تعیین سرنوشت که عقلی، اسلامی و دینی است و شعار ما هم تا آخر و برای فردای ایران، ایران برای همه ایرانیان است و هیچ تقسیم‌بندی‌ای را نمی‌پذیریم هرچند شرایط اکنون اینگونه نیست اما جهت‌گیری باید به این سمت باشد چراکه این کشور ملک مشاء همه ایرانیان است.

معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات در رابطه با بحث ۹۶ درصد و ۴ درصد که توسط قالیباف مطرح می‌شود نیز گفت: تصور می‌کنم چون امسال سال ۹۶ بوده این ۹۶ هم همینطوری مطرح شده است و من سوال نمی‌کنم که چرا این موضوع سال ۸۴ یا ۹۲ گفته نشده و نمی‌پرسم که از کدام پژوهش علمی چنین موضوعی برداشت شده است.

وی افزود: سوال اول من این است که خود آقای قالیباف در تمام این سال‌ها پست و مقام داشتند و علی‌القاعده کسی که خودش مقام عالی داشته حداقل از ۹۶ درصد نیست اما به جرأت می‌گویم گرانترین ستاد انتخاباتی در سال‌های حضور ایشان در انتخابات برای ستاد انتخاباتی آقای قالیباف بوده در حالی که حزبی ندارد و فعالیت اقتصادی هم نداشته است پس این میلیاردها از کجا می‌آید؟ واقعا این ۹۶ درصد این پول‌ها را داده‌ است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: