کد خبر: ۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
قلم نیوز: محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
پیش تر مقام معظم رهبری شرکت احمدی نژاد در انتخابات را به صلاح کشور و ایشان ندانسته بودند.
رهبر معظم انقلاب سال گذشته طی سخنانی گفته اند یک آقایی آمد پیش من. من هم ملاحظه حال صلاح خود او و صلاح کشور به او گفتم در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتم هم شرکت نکنید گفتم صلاح نمی دانم. با ملاحظه حال مخاطب به آقایی توصیه می کنیم یک دوقطبی در کشور ایجاد می شود. دو قطبی مضر است به حال کشور. من صلاح نمی دانم. یکی بگوید گفته یکی بگوید نگفته. چرا پشت بلندگو نگفته؟ این هم پشت بلندگو.

حضرت آیت الله خامنه ای اضافه کردند: شما برادر مومن هستی. یک چیز را به مصلحت شما می دانم می گویم واجب هم است شرعا نصیحت للمومنین چیز خوبی است. نصیحت یعنی خیرخواهی. من به جنابعالی که آقای شیخ عبدالعالی هستی علاقه مندم می دانم وارد بشوی به ضرر خودت است به ضرر کشور است نمی گویم نشو. امر و نهی نیست حالا یک عده گفتند دستور داده نه من صلاح نمی دانم. این چیز خوبی است.
احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
احمدی نژاد هنگام ثبت نام...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: