کد خبر: ۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
حیثیت روزنامه همشهری قربانی بلندپروازی سردار، دکتر، کاپیتان، شهردار قالیباف
در حالی که نام محمدباقر قالیباف شهردار تهران همچنان به عنوان یکی از چهره های مطرح اصولگرا برای نامزدی در انتخابات مطرح است، رسانه تحت مدیریت وی در شهرداری تهران که همواره رنگ و بویی اجتماعی و فرهنگی داشته این روزها رنگ و بوی سیاسی گرفته است.
به گزارش «قلم نیوز» صبح امروز روزنامه وابسته به ارگان شهرداری تهران (همشهری) در حالی تیتر یک خود را برای تخریب رییس جمهور به گونه ای مقرضانه انتخاب کرد که در روزهای گذشته نیز علاوه بر صدا و سیما خبرگزاری های منتسب به نهادهای نظامی نیز در اقدامی مشابه سعی داشتند رییس جمهور را «دروغگو» جلوه دهند. این رسانه ها با تحریف سخنان رییس جمهور که پیشتر در سال 92 گفته بود پس از 100 روز به مردم در خصوص عملکرد خود گزارش ارائه می دهنم، به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که رییس جمهور وعده داده است بعد از 100 روز تمام مشکلات را حل می کنم.
روزنامه همشهری از بدو راه اندازی با یک خط و مشی مشخص اجتماعی و فرهنگی حرکت کرده است، اما در ماه های اخیر در مجله های اقماری خود از جمله «همشهری ماه» تیترها و عکسهای هدف دار برای تخریب شخصیت ها و رقیبان سیاسی قالیباف چاپ می کند.
برای نمونه قبل از انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری این روزنامه در نشریه همشهری ماه به تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و به تازگی نیز با تحریف سخنان رییس جمهور در تیتر یک خود برای تخریب چهره حسن روحانی تلاش کرده است.
گفتنی است روزنامه همشهری زیر نظر شهرداری تهران و از منبع مالیات شهروندان تهران ایجاد و راه اندازی شده است. این روزنامه که در ماه های گذشته به دلیل سیاست زدگی به شدت مخاطب خود را از دست داده است نه تنها این روزها رسالت خود را انجام نمی دهد، بلکه ادامه سوء استفاده از اموال بیت المال جهت تخریب چهره رییس جمهور را همچنان در دستور کار قرار می دهد.
ادامه سوء استفاده از اموال بیت المال جهت تخریب رقبای انتخاباتی واکنش اعضای شورای شهر تهران را به دنبال خواهد داشت. یکی از اعضای شورای شهر با اعلام این خبر گفت: «به زودی در کمیسیون های مربوطه این مسئله به طور جدی پیگیری خواهد شد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: