کد خبر: ۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
‎اينك در آستانه دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري قرار داريم، اخبار و زمزمه هاي مختلفي از هر سو به گوش ميرسد.
‎دولت كه خود در معرض انتخاب مجدد قرار دارد و اصلاح طلبان كه پس از انتخابات ٩٢و٩٤ روح تازه و اميدي دوباره در آنان به جريان افتاده و به احتمال خيلي زياد از دولت روحاني حمايت خواهند كرد در يك طرف قرار دارند.
‎و در سمتي تيم بهار و ريس جمهور مهرورزشان و معاوني كه سابقه ي زندان نيز دارد با كوله باري از فساد،اختلاس،دروغ و اعتماد به نفس !!!! اين گروه با توجه به ساير رقباي احتمالي و همينطور اقدامات احتمالي نبايند از اهميت خاصي برخوردار باشند.
‎اما بحث مهمتر اين روزهاي فصل انتخابات كشور جمنا يا همان اصولگرايان است، كه در گذشته اخبار اختلاف آنان به گوش مي رسيد اينك تحت عنوان جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي به دنبال وحدت در بين خود هستند تا شايد شانس پيروزي داشته باشند. 
‎از بين گزينه هاي مطرح شده توسط جمنا دو چهره پتانسيل و توانايي وحدت آفريني را در اين مجموعه دارند.
‎ا-سيدابراهيم رييسي
‎٢-پرويز فتاح
‎كه در بين اين دو هم شانس و اقبال رييسي توليت آستان قدس رضوي بيشتر از فتاح مي باشد.
‎پس از فوت آيت الله واعظ طبسي و انتصاب رييسي به عنوان توليت جديد آستان قدس و شروع اقدامات اين تيم جديد نكته اي كه بر هيچكس پوشيده نيست فعاليت يك تيم رسانه اي قوي و زبده است.تيم رسانه اي كه توانايي ساختن كوهي را از مشتي كاه دارد.خصوصا اينكه اين اقدامات بعد از مديريت بسته و خشكي كه در گذشته بر اين نهاد بوده است بسيار بيشتر از آنچه كه هست به چشم بيننده مي آيد.
‎اما بحث مهمتر اين است كه با توجه به دو انتخاب گذشته مجلس و رياست جمهوري و اقبال عمومي مردم به جريان اصلاحات و همچنين حضور حسن روحاني در اين كارزار ريسك حضور را براي سيد ابراهيم رييسي بسيار بالا مي برد چرا كه شنيدن ((نه)) از طرف مردم ديگر فرصت اين اجماع و وحدت را به احتمال زياد براي انتخابات هاي بعدي از ايشان بگيرد. افرادي چون توكلي ، قاليباف و رضايي از اصولگرايان به اين وضعيت دچار گشته اند.
‎توليت آستان قدس رضوي اينك در دوراهي بسيار حساس و مهمي قرار دارد، از طرفي حضور در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم و ايجاد وحدت در جناح راست
‎و از طرفي شنيدن جواب منفي از طرف ملت و به قول سياسيون همان اصطلاح معروف ((سوختن))
‎ محمد امين نجيب/فعال سياسي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: