کد خبر: ۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
با حکم معاون وزیر صنعت، معدن ،تجارت؛
دکتر مهدی کرباسیان طی حکمی مهندس" محمد آشفته آج بیشه" را به عنوان مجری طرح ایجاد مناطق ویژه استقرار صنایع انرژی‌بر در سواحل جنوبی کشور منصوب کرد.

به گزارش قلم نیوز در آیینی با حضور دکتر امیر خرمی شاد معاون برنامه ریزی و توانمند سازی ایمیدرو و جمعی از دیگر مدیران این سازمان و  کارشناسان و کارکنان مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان ضمن معرفی مدیر جدید این مناطق از خدمات مدیر  پیشین آن قدردانی  به عمل آمد و بر تسریع در عملیات اجرایی در مناطق متبوع تاکید شد.
در حکم انتصاب مدیر عامل جدید مناطق ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان آمده است: با عنایت به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مجری طرح ایجاد مناطق ویژه استقرار صنایع انرژی بر در سواحل  جنوبی کشور منصوب  می شوید.
کرباسیان در ادامه خطاب به آشفته آج بیشه آورده است: امید است با اتکال به خداوند در انجام امور محوله و در راستای اهداف سازمان با رعایت اصول قانون مداری و توجه به اهداف دولت تدبیر و امید در اعتدال گرایی و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
مدیر عامل جدید مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان از کارشناسان و مدیران نام آشنا در عرصه صنایع معدنی است و در کارنامه مدیریتی خود مدیر عاملی آلومینیوم المهدی و چندین مجموعه معدنی مطرح کشور  را ثبت و ضبط کرده است.
مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان   در مجاورت مراکز انرژی  و برخوردار از موقعیت ممتاز به ترتیب در جنوب استان فارس و غرب استان هرمزگان واقع شده اند.
سید ابوالحسن حقایقی که پیش از این در این سمت فعالیت داشت از سوی کرباسیان به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت احداث صنعت منصوب و از خدماتش تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: