کد خبر: ۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
مرتضی بانک تشریح کرد:
در اردوگاه طرف مقابل به دلایل مختلف انسجام وجود ندارد، به همین دلیل تخریب را هدف خود قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند به نقاط شخصی افراد و دولت بپردازند.

مرتضی بانک رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه در خصوص فضای انتخاباتی کشور اظهار داشت: امروز در اردوگاه طرف مقابل به دلایل مختلف انسجام وجود ندارد، به همین دلیل تخریب را هدف خود قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند به نقاط شخصی افراد و دولت بپردازند اما ما هم مانند رئیس دولت هیچ‌گاه عصبانی نمی‌شویم و با آرامش و انسجام خود را حفظ می‌کنیم.


وی با تاکید بر اینکه انتخابات شورای شهر پاشنه آشیل اصلاح‌طلبان است، اعلام کرد: آقای روحانی بیان کردند که به ضرس قاطع در انتخابات شورای شهر، هیچ فرد و حزب خاصی نمایندگی از طرف ایشان ندارد. اگر در انتخابات شوراها بین دو جریان همسو اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اختلاف ایجاد شود تاثیر مستقیمش بر روی رای آقای روحانی است. ما باید مسیری را طی کنیم که از آن فقط یک لیست برای شورای شهر دربیاید. حزب اعتدال توسعه نیازی ندارد چند نفر در شورای شهر داشته باشد بلکه نیاز دارد پرچم وحدت را در انتخابات بالا بگیرد و حتی اگر لازم باشد بخشی از خودش را فدا کند.


رئیس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه رقبا می‌خواهند آقای روحانی رای نیاورد و یا آرای او نسبت به دور قبل کمتر باشد، خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که این دولت در انتخابات رای بالاتری از مرحله قبل به دست بیاورد. آنها می‌خواهند رای‌ها بشکند تا بگویند این دولت عقب رفته و مردم از آن استقبال نکردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: