کد خبر: ۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
مدیرعامل ایرالکو:
بازیکنان و کادرفنی مطمئن باشند به تعهد خود مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات مالی تا قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان عمل خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از اتخاذ تصمیمات خوب و امیدوار کننده در جلسه هیات مدیره شرکت ایرالکو برای باشگاه خبر داد.


به گزارش قلم نیوز، علی اکبر محمودی با بیان این مطلب افزود: عصر امروز جلسه هیات مدیره کارخانه آلومینیوم برگزار شد که امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده بتوانیم به وعده های مالی خود به بازیکنان بزودی عمل کنیم و این موضوع با حمایت مسئولان و اعضای هیت مدیره شرکت محقق می شود.


وی خاطرنشان کرد: از بازیکنان تیم و مهدی پاشازاده به جهت اینکه در چند هفته اخیر با تمام توان و مردانه به میدان رفته اند تشکر می کنیم و امروز این شور و نشاط ایجاد شده در فوتبال اراک، مرهون تلاش جمعی از جمله بازیکنان و سرمربی فهیم تیم است.


وی ادامه داد: بازیکنان و کادرفنی مطمئن باشند به تعهد خود مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات مالی تا قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان عمل خواهیم کرد.


محمودی گفت: امیدواریم این حمایت ها همچنان از سوی مدیریت و هیات مدیره شرکت ادامه یابد تا در پایان فصل در جایگاه خوبی لیگ را به پایان برسانیم هرچند که هنوز روی کاغذ مدعی صعود هستیم و تلاشمان را انجام می دهیم.


وی افزود: امیدواریم در یکشنبه آینده هم شاهد اتخاذ تصمیمات خوبی در مجمع شرکت ایرالکو برای باشگاه باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: