کد خبر: ۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
این دانشگاه نه دولتی است نه خصوصی بلکه متعلق به نظام و مردم است و اگر دانشگاه نبود نیازهای مردم در زمینه ادامه تحصیل پاسخ داده نمی شود.

به گزارش قلم نیوز، علی اکبر ولایتی عصر امروز در اولین جلسه روسای واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز تحقیقات استراتژیک کشور، گفت: در این دانشگاه باید بستری فراهم کنیم تا تحصیلات تکمیلی و رشته های تخصصی تبدیل به عمل شوند.


رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد تصریح کرد: باید هدفمند فعالیت کنید تا اساتید و افراد برجسته علمی این دانشگاه نتایج پژوهشی خود را به دانشجویان آموزش دهند.


وی اظهار داشت: امیدوارم سال جدید، سال خوبی برای کشور باشد و بتوانیم با امیدی که داریم به این خدمت مهم که برعهده ما گذاشته شده است پاسخ دهیم.


ولایتی تأکید کرد: امید داریم با مدیران ساعی و پرتوانی که در مجموعه دانشگاه آزاد وجود دارد به اهداف مقام معظم رهبری در زمینه های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان برسیم.

رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد عنوان کرد: مسئولیت در این دانشگاه، توفیقی است که از سوی مقام معظم رهبری به من داده شده است.


وی اضافه کرد: این دانشگاه به عنوان مهمترین دانشگاه حضوری جهان است و دارای ظرفیت های ویژه ای است که باید به فعالیت درآید.


ولایتی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد با چنین امکاناتی به همت آیت الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شد بنابراین برای ایشان طلب مغفرت می کنیم.


رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد افزود: دکتر جاسبی و دکتر میرزاده نیز زحمات زیادی بر این دانشگاه کشیده است.


وی همچنین اظهار کرد: من سابقه ۴۲ ساله در فعالیت های دانشگاهی دارم و در قبل از انقلاب و بعد از آن در تاسیس دانشکده هایی نقش داشته ام.


ولایتی افزود: نقشی که مردم و امام (ره) برای تاسیس دانشگاه آزاد ایفا کردند و امروز دیدگاه متعالی مقام معظم رهبری برای آینده این دانشگاه حکایت از اهمیت جایگاه این دانشگاه در کشور دارد.


رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد تصریح کرد: این دانشگاه نه دولتی است نه خصوصی بلکه متعلق به نظام و مردم است و اگر دانشگاه نبود نیازهای مردم در زمینه ادامه تحصیل پاسخ داده نمی شود.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: