کد خبر: ۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
فرمانده کل سپاه:
دستگاه‌های نظارتی در سپاه موظف شده‌اند اجرای این مهم را با حساسیت و دقت به طور مستمر دنبال‌گیری و کنترل کرده و با متخلفین بدون اغماض برخورد کنند.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در جمع فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به آنکه "پاسداران انقلاب همواره وصایای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری  در پرهیز از ورود به احزاب و دسته بندی‌های سیاسی را نصب‌العین خود قرار داده اند"، تأکید کرد: احدی در سپاه چه از پاسداران و چه از فرماندهان مانند گذشته حق دخالت سیاسی و جناحی در انتخابات و تخریب کاندیداها را ندارند.


وی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی در سپاه موظف شده‌اند اجرای این مهم را با حساسیت و دقت به طور مستمر دنبال‌گیری و کنترل کرده و با متخلفین بدون اغماض برخورد کنند. 


پیش از این نماینده ولی فقیه در سپاه گفته بود: یکی از فعالیت های ما بحث جریان شناسی است که این مباحث به معنای دخالت در انتخابات نیست بلکه براساس مواضع جریانات سیاسی این فعالیت ها انجام می شود. 


با این حال احمد علم الهدی خطیب جمعه مشهد در 11 تیرماه 90 در خصوص ورود سپاه به انتخابات اعلام کرد: "امام هیچ‌گاه نفرموده‌اند که سپاه در عرصه سیاست دخالت نکند بلکه ایشان فرمودند که در احزاب سیاسی و مقوله انتخابات وارد نشود و طرفدار کاندیدای خاصی نباشد و این موضوع در صحیفه امام موجود است."


منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: