کد خبر: ۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری:
اگر هاشمی می گوید وقتی برای انتخابات تایید نشد، آن شب را راحت تر خوابید، می توان نتیجه گرفت غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبوده بلکه برای رضای خدا کار می کرد.
به گزارش قلم نیوز، احمد بهشتی روز سه شنبه در دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در حال برگزار است با بیان این که امام (ره) فرمود هاشمی زنده است چرا که انقلاب زنده است، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود.


وی ادامه داد: شخصیت های کلیدی نظام هر کدام با عبارتی رسا از آیت الله هاشمی رفسنجانی تجلیل کردند.


عضو مجلس خبرگان رهبری رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را شوک بزرگی برای مردم دانست و تصریح کرد: تحصیل علم، قرآن پژوهشی و صبوری در مقابل ناملایمات از ویژگی های برجسته او بود.


آیت الله بهشتی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره به قرآن پژوهی می پرداخت، گفت: او تنها شاگرد فقه و اصول امام راحل نبود اما صحابی صادق و صابر امام خمینی (ره) بود. 


نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری به همراهی آیت الله هاشمی با رهبری اشاره کرد و گفت: او در این همراهی ثابت قدم بود و رهبری همواره با چهره ای خندان و با احترام زیاد با او برخورد می کرد زیرا هاشمی به خدمت اسلام و انقلاب همت گماشت. اگر هاشمی می گوید وقتی برای انتخابات تایید نشد، آن شب را راحت تر خوابید، می توان نتیجه گرفت غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبوده بلکه برای رضای خدا کار می کرد.


نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان فارس خاطرنشان کرد: هاشمی می خواست پرچم برافراشته شده توسط امام و رهبری بر زمین نیفتد و باید راه هاشمی را ادامه داد چرا که خدا و مردم این راه را می پسندند 


آیت الله بهشتی تصریح کرد: خدا به هاشمی عزت بخشید و مردم در تشییع پیکرش چنان تجلیل کردند که بعداز امام راحل نظیر نداشت. 


وی با بیان این که هاشمی هم دانشمند و هم مرد عمل بود، گفت: هاشمی نام امیر کبیر را در دوران ستم شاهی زنده نگه داشت و ما باید کاری که او برای امیر کبیر کرد را برای وی انجام دهیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: