کد خبر: ۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
نماینده دزفول مطرح کرد
نماینده دزفول گفت:‌ فرافکنی‌هایی اکنون انجام می‌شود تا تمرکز نمایندگان استان از بحث انتقال آب منحرف شود. بحث اصلی این است که چه کسی می‌خواهد در مورد بحران اخیر با ما همدردی کند؟ ‌آیا کسی که خود در بروز بحران اخیر خوزستان مقصر است قصد همدردی با ما را دارد؟


عباس پاپی‌زاده، با بیان اینکه ریشه و منشاء بحران اخیر خوزستان به بحث انتقال آب بر می‌گردد، اظهار کرد: در حال حاضر بحث اصلی نمایندگان خوزستان موضوع انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های استان است اما فرافکنی‌هایی انجام می‌شود تا ما را از این مسیر خارج کند.

وی افزود: متاسفانه می‌خواهند که ما را از بحث اصلی منحرف کنند و با مطرح کردن مسایلی همچون طرح سوال از وزیر کشور درباره بحران اخیر در خوزستان، همدردی کنند. سوال اساسی نمایندگان خوزستان از وزیر نیرو است زیرا ریشه و منشاء بحران اخیر خوزستان به انتقال آب بین حوضه‌ای باز می‌گردد و ما قاطعانه خواستار استیضاح وزیر نیرو هستیم.

نماینده دزفول گفت: فرافکنی‌هایی اکنون انجام می‌شود تا تمرکز نمایندگان استان از بحث انتقال آب منحرف شود. بحث اصلی این است که چه کسی می‌خواهد در مورد بحران اخیر با ما همدردی کند؟ ‌آیا کسی که خود در بروز بحران اخیر خوزستان مقصر است قصد همدردی با ما را دارد؟

پاپی زاده اظهار کرد:‌ من طرح سوال از وزیر کشور در خصوص بحران اخیر خوزستان را امضاء نکردم. ما قبلا یک نامه امضا کردیم و آن نامه درخواست استیضاح وزیر نیرو است و اکنون نیز پیگیر آن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در بحران اخیر خوزستان باید مشکل را از ریشه و منشاء حل کرد، عنوان کرد:‌ می‌خواهند که از وزیر کشور سوال بپرسند تا وزیر کشور برای پاسخ به این سوالات در زمینه بحران اخیر خوزستان پاسخ دهد اما گام اول و اصلی و اساسی ما استیضاح وزیر نیرو و توقف طرح‌های انتقال آب است. متاسفانه می‌خواهند اختلافاتی که با وزیر کشور دارند را در قالب طرح سوال در زمینه بحران اخیر خوزستان به نوعی مطرح کنند.

نماینده دزفول گفت:‌ کار کمیته حقیقت یاب که در خصوص طرح‌های انتقال آب با دستور رییس جمهور شکل گرفت با روندی که پیش رفت عملا یک وقت تلف کردن است. دولت و وزارت نیرو با کمیته حقیقت یاب از طرح‌های انتقال آب هیچ همکاری نکردند و تنها وقت تلف شد. گام اساسی و اصلی ما اکنون استیضاح وزیر نیرو است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: