کد خبر: ۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
با این مصوبه نمایندگان مجلس مربوط به لایحه بودجه سال 96 وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است نسبت به وصول خالص هر گونه وجوه دریافتی شرکت دخانیات ایران بابت هولوگرام و سایر حقوق انحصار محصولات دخانی اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به جرئیات لایحه بودجه سال 1396 کل‌کشور، بند الحاقی (ج) تبصره 7 ماده واحده این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به گزارش قلم نیوز به موجب مصوبه مجلس، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شد نسبت به وصول خالص هر گونه وجوه دریافتی شرکت دخانیات ایران بابت تمام‌نگاشت (هولوگرام) و سایر حقوق انحصار محصولات دخانی از تاریخ 27/4/1391 تا 28/12/1392 بر اساس گزارش حسابرسی و همچنین درآمدهای حاصل از صدور مجوزها و هر گونه حقوق دولتی دریافتی بابت واردات و تولید محصولات دخانی طی سال 1396 اقدام و وجوه مزبور را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل‌کشور موضوع ردیف 130421 جدول شماره 5 این قانون واریز کند.

این موضوع گمانه زنی ها درباره افزایش قیمت سیگار تا پیش از تعطیلات نوروز را در پی داشته است. قیمت سیگار در ایران بسیار ارزان تر از دیگر کشورهای دنیاست. 

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: