کد خبر: ۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
اولی اشتلیکه در نشست خبری خود تاکید کرد کره باید قبل از بازی آخر برابر ازبکستان صعودش را به جام جهانی روسیه قطعی کرده باشد.
کره جنوبی نزدیک‌ترین تعقیب کننده به ایران در گروه نخست انتخابی جام جهانی در قاره آسیا است. آنها تنها یک امتیاز با ایران فاصله دارند و امیدوار هستند که بتوانند نهمین صعود پی در پی در جام جهانی را تجربه کنند.

اولی اشتلیکه در نشست خبری خود روز گذشته (دوشنبه) تاکید کرد: باید هر چه‌ سریع‌تر صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم.

او درباره این موضوع گفت‌: باید قبل از بازی با ازبکستان (در دیدار برابر ایران) که آخرین بازی ما محسوب می‌شود صعودمان را به جام جهانی قطعی کرده باشیم. بازی‌های سختی در انتظار ما است اما به خوبی خودمان را آماده کردیم و من فکر می‌کنم که این بازیکنان بتوانند از بازی‌های سخت پیش‌رو سر بلند بیرون بیایند.

کره جنوبی در اولین دیدار برگشت خود باید برابر چین به میدان برود؛ دیداری که در بازی رفت با پیروزی نزدیک سه بر دو کره‌ای‌ها به پایان رسید.

سرمربی کره ادامه‌ داد: فعلا تنها به بازی با چین فکر می‌کنیم. می دانیم که بعد از آن بازی سختی نیز برابر قطر پیش‌رو داریم اما من فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع برای ما کسب سه امتیاز بازی با چین است. فوتبال کره برای هر بازی به دنبال کسب سه امتیاز است و می‌خواهیم امتیازهای کاملی از بازی‌هایمان کسب کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: