کد خبر: ۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل الجزیره نباید اشتباهات بچه‌گانه لیگ را انجام دهیم.
حرف‌های قلعه‌نویی در نشست خبری

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الجزیره در مرحله‌ گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای تیم الجزیره باشیم چون کشور ایران و به ویژه استان آذربایجان نماد فرهنگ، تمدن و میهمان‌نوازی است، مطمئن باشید بعد از بازی این اتفاق هم رخ خواهد داد.

وی افزود: ما 2 بازی تیم الجزیره را آنالیز کردیم، آنها تیم خوبی هستند که بازیکنانشان میانگین قدی بالایی دارند، الجزیره تیم سرسختی در گروه ما است اما ما هم تراکتور بوده و میزبان این بازی هستیم و باید از این میزبانی نهایت استفاده را کنیم. پس از برد مقابل سپاهان در لیگ شرایط تیم به گونه دیگری شده است و تقریباً به تراکتور مدنظر من نزدیک شده است؛ ضمن اینکه  از نظر روحی و روانی و تاکتیکی نیز بهتر شده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: الجزیره خط هافبک بسیار قوی دارد و یکی از بهترین‌ فوروارد‌های خارجی شاغل در کشور امارات و حتی می‌شود گفت دنیا در خط حمله این تیم بازی می‌کند. ما باید طوری بازی کنیم تا ارتباط بین خط هافبک و حمله آنها را قطع کنیم.

قلعه‌نویی افزود: مقابل الجزیره نباید اشتباهات بچه‌گانه لیگ را انجام دهیم چون در چنین تورنمنت‌هایی نتیجه‌ گرفتن در بازی اول خیلی مهم است. امیدوارم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در واکنش به این سوال که گفته می‌‌شود چند بازیکن تراکتورسازی به علت 2 کارته شدن در رقابت‌های دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا از همراهی این تیم در دیدار با الجزیره محروم هستند، تصریح کرد: من از این موضوع آگاهی ندارم و باید در این مورد روابط بین‌الملل باشگاه پاسخگو باشند البته ما این بحث‌های را پیگیری خواهیم کرد و فکر نمی‌کنم محرومی داشته باشیم. ضمن اینکه بازیکن مصدومی هم در اردو نداریم. تدارک خوبی برای مسابقات لیگ قهرمانان داده‌ایم و امیدوارم بعد از چند سال بتوانیم در این مسابقات موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: ما در بازی‌های اخیر شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم و اگر اشتباهات داوری نبود چه بسا الان در مسابقات لیگ نیز شرایط بهتری داشتیم. خوشبختانه پیروزی مقابل سپاهان از هر نظر وضعیت بچه‌ها را بهتر کرد و در شرایط بسیار خوبی به مصاف حریفمان در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم رفت.

قلعه‌نویی در مورد تغییراتی که در برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوجود آمده، عنوان کرد: حُسن این برنامه این است که ما در بازی اول و آخر خود در خانه به میدان می‌رویم. خیلی تغییر برنامه مهم نیست تیمی که می‌خواهد صعود کند نباید به این مسائل اهمیت دهد. ما اگر واقعاً می‌خواهیم صعود کنیم باید قبل از هرچیز آرامش داشته باشیم. قطعاً مسابقات ‌آسیایی خیلی سخت است اما ما با آرامش بیشتر می‌توانیم نتایج خوبی در این بازی‌ها به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه هواداران تراکتورسازی باید این تیم را حمایت کنند، افزود: من امیدوارم استادیوم یادگار امام زمان برگزاری مسابقه پر شود و ما هم بتوانیم با یک بازی خوب دل هواداران را شاد کنیم. تراکتورسازی برای مردم آذربایجان است و آنها باید پشت تیمشان باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می‌شود تیمش برای لیگ قهرمانان آسیا جوان است، عنوان کرد: ما در بین نفرات جوان خود بازیکنانی داریم که تجربه بین‌المللی دارند، نفراتی چون شاهین ثاقبی و مهدی شریفی در تراکتورسازی و سپاهان حتی تیم ملی امید و بزرگسالان در رقابت‌های بین‌المللی به میدان رفتند و از این نظر باتجربه باشند ما باید روی این جوانان خوبی که در اختیار داریم سرمایه‌گذاری کنیم تا در آینده این جوانان بتوانند به تراکتورسازی کمک کنند.

قلعه‌نویی درباره آمار گلزنی بالای تیم الجزیره نیز خاطرنشان کرد: در بازی با الجزیره به دنبال این هستیم که ارتباط بین خط دفاع و هافبک این تیم را قطع کنیم. آنها اگرچه در آمار گلزنی خیلی خوب عمل کردند و خط حمله قدری دارند اما حتماً نقاط ضعفی دارند که ما آنها را می‌شناسیم مطمئناً حریف آسانی نداریم و برای دیدار فردا در تمرینات حریفمان را شبیه‌سازی کرده‌ایم. گاس هیدینگ یک تفکر خوب دارد و آن هم این است که در فوتبال باید توپ را در اختیار داشته باشیم و اگر بتوانید مالک توپ باشید حریف را هم کنترل می‌کنید. ما نیز همین تفکر را داریم و در بازی‌های اخیر خود پیش از 500 پاس در زمین رد و بدل کرده‌ایم که اگر اشتباهات فردی داوری نبود الان شرایطمان در نتیجه‌گیری بهتر بود.

وی افزود: در بازی فردا باید اول تلاش کنیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و بعد از آن روی گلزنی تمرکز کنیم. خوشبختانه تیم ما در ایجاد موقعیت موفق بوده است و در بازی با سپاهان هم نشان دادیم که در گلزنی هم می‌توانیم خوب عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت مهدی کیانی نیز گفت: کیانی در تمرینات اخیر خیلی خوب کار کرده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارد.

قلعه‌نویی درباره شعارهایی که برخی هواداران علیه مسئولین باشگاه تراکتورسازی و این تیم سر می‌دهند، گفت: رقابت‌های آسیایی بسیار سخت است و ما نباید در زمین خود امتیاز از دست بدهیم. تیم جوانی داریم که نیاز به حمایت هواداران دارد، امیدوارم هواداران فردا با شور و اشتیاق تیم را مورد حمایت خود قرار دهند. ما از آنها توقع داریم تیم‌شان را حمایت کنند تا بتواند در مسابقات بین‌المللی موفق باشد. ما باید نشان دهیم چه در داخل و بیرون زمین میهمان‌نوازهای خوبی هستیم هر چند که عربستانی‌ها خیلی سعی کردند جوسازی‌هایی به راه انداخته و با بازی‌های سیاسی اعلام کنند در ایران امنیت لازم وجود ندارد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: