کد خبر: ۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
روابط عمومی وزارت خارجه، در واکنش به ادعاهای اخیر کریمی قدوسی یکی از نمایندگان مجلس این ادعاها را بی اساس و کذب و آن را مصداق عمل مجرمانه و قابل پیگرد عنوان کرد.
 در اطلاعیه وزارت خارجه در این ارتباط آمده است:

«روابط عمومی  وزارت امور خارجه در خصوص ادعاهای جدید آقای کریمی قدوسی درباره " توافقات به اصطلاح هفت گانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای با طرف‌های آمریکایی " ضمن تکذیب این ادعا، آن را کاملا بی اساس، مضحک و نمونه دیگری از افتراهای کذب همیشگی شخص ایشان نسبت به دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه کشور می‌داند که مصداق بارز عمل مجرمانه و قابل پیگرد است.

جای تاسف است در حالی که اینگونه افتراهای کاملا بی اساس، هر بار مورد سوء استفاده بدخواهان مردم و انقلاب اسلامی واقع شده و آنها را در رویارویی‌های خصمانه خود جری‌تر ساخته است، هیچ اقدامی برای جلوگیری از تکرار آن صورت نمی گیرد.

این وزارتخانه حفظ مصالح، منافع و امنیت ملی را برای خود اصل و فرض می داند و هرگز تحت تاثیر جوسازی های خیالپردازانه قرار نخواهد گرفت و به همه فعالان سیاسی و جناحی‌ با هر سلیقه و گرایشی نیز توصیه می نماید ساحت خطیر منافع و امنیت ملی را از جولان های بی ارزش جناحی دور نگاه دارند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: