کد خبر: ۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
استانداری تهران خبر داد:
این زنان از چهارگروه زنان کارتن خواب، معتادان متجاهر، زنان روسپی و زنان متکدی هستند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی زن درتهران نیازمند نگهداری و رسیدگی بهداشتی و درمانی فوری هستند، گفت: این زنان از چهارگروه زنان کارتن خواب، معتادان متجاهر، زنان روسپی و زنان متکدی هستند.

به گزارش قلم نیوز سیاوش شهریور با اشاره به نیازهای درمانی این گروه از زنان جامعه به گفت: دندانپزشکی، چکاب بیماری‌های مقاربتی و زنانه، تشخیص ویروس هپاتیت وایدز، درمان سل و سنگ کلیه از جمله خدمات ارائه شده در حوزه درمانی و بهداشتی محسوب می‌شود که اینها جدا از ارائه خدمات توانمند‌سازی و بازپروری است. وی ادامه داد: علاوه براین مراکز نگهداری شبانه روزی نیز برای زنان کارتن خواب و بی‌خانمان پیش‌بینی شده است. 


شهریور با بیان اینکه زنانی که دارای خانواده هستند نیز به آغوش خانواده بازگردانده می‌شوند، تصریح کرد: درصورتی که خانواده ازتمکن مالی برخوردار نباشد، مبلغی به عنوان مستمری در اختیارشان قرار داده می‌شود. شهریور افزود: لازم است به فکر تأمین اجتماعی زنان نیازمند و نگهداری فوری باشیم تا این زنان توانمند شوند و بتوانند به شغلی بپردازند. در این شرایط ما طرحی را برای زنان آسیب دیده مطرح کردیم. وی افزود: می‌توان با جمع‌آوری زنان آسیب‌دیده، طی یک دوره دو سه ساله امکان دسترسی آنان به خدمات خیرین سلامت و بهزیستی را فراهم و این افراد را توانمند کرد.


منبع: ایران



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: