کد خبر: ۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
بقایی، زریبافان، حاجی بابایی و رستم قاسمی، کاندیدای ریاست جمهوری می شوند. انتظار می رود در روزهای آتی افراد دیگری از نزدیکان احمدی نژاد برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کنند.
به گزارش «قلم نیوز» حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در دولت احمدی نژاد، حمیدرضا بقایی رییس سازمان میراث فرهنگی و معاون اجرایی دولت احمدی نژاد، رستم قاسمی وزیر نفت، مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رییس جمهور در دولت احمدی نژاد در دو روز گذشته برای ثبت نام و کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام آمادگی کرده اند. با توجه به روند کنونی انتظار می رود دیگر اطرافیان محمود احمدی نژاد نیز در روزهای آتی اعلام آمادگی کنند.
انتخابات پیش رو با توجه به شکست سنگین اصولگرایان در دو انتخابات اخیر، از اهمیت بالایی برخوردار است تا آنجا که عده ای معتقدند درصورت عدم اجماع روی گزینه نهایی و شکست در انتخابات بازتعریف این جریان سیاسی با مخاطره جدی همراه خواهد شد.
از سوی دیگر در اردوگاه اصلاح طلبان و میانه رو ها بحث بر سر معرفی کاندیدای پوششی گرم شده است و صاحبنظران این جبهه سیاسی این روزها مشغول مذاکره بر این مهم هستند.
هر چند که ممکن است معادلات جاری تا اواخر اردیبهشت دچار تغیرات زیادی شود، اما از هم اکنون بحث های انتخاباتی به شدت گرم شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: