کد خبر: ۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ رحمانی ، در تشریح آخرین جزییات وضعیت راه‌های کشور در پی بارش برف و باران گفت: در اکثر محورهای اصفهان، گلستان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی و در شرق استان تهران، بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در محورهای گرمسار به سمنان، شاهرود – شهرمیرزاد در سمنان و نهاوند – کرمانشاه در استان همدان نیز بارش برف گزارش شده است، گفت: در اغلب محورهای خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و در محورهای کهنوج به جیرفت در کرمان شاهد بارش باران و مداخلات جوی هستیم.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد با زنجیر چرخ در محورهای اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، خراسان‌رضوی، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران و شرق استان تهران الزامی است، گفت: در این محورها که بستن زنجیر چرخ الزامی است، اگر رانندگان زنجیر چرخ نداشته باشند، از ادامه مسیر آنها توسط پلیس جلوگیری خواهد شد.

رحمانی افزود: همچنین گرد و غبار در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و مه گرفتگی در اکثر محورهای استان مرکزی، اردبیل، خراسان رضوی، قزوین و زنجان گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در ورودی شهر تهران در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران نیز وجود دارد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از مسافران درخواست می‌شود قبل از سفر ضمن تماس با شماره 120 از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند، درخصوص وضعیت جاده‌ها در استان‌های سیل‌زده نیز گفت: انسداد برخی راه‌ها در استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان و فارس گزارش شده است و تلاش برای رفع این انسداد ادامه دارد.

رحمانی افزود: کرج – چالوس و محور هراز نیز در حال حاضر بلامشکل است و تردد در آنها جریان دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: