کد خبر: ۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
صفحه نمایش بالای سر، سامانه‌های امنیتی فعال، هشدار دهنده‌های ترافیکی، سامانه کمکی حرکت بین خطوط و تغییر موقعیت بین آن و سامانه کروز فعال با کارایی توقف و حرکت از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.
بی‌ام‌و در آستانه نمایشگاه موتوری ژنو، نسخه تورینگ سری 5 را به شکلی رسمی معرفی کرد.

 این دومین نوع از مدل‌های اجرایی بی ام‌و است که کاملا  ویژه برای بازار اروپا توسعه یافته است.

خودرو لوکس بی‌ام‌و برای گشت و گذار

مدل‌های تورینگ سری 5 از همان فناوری و شاسی سبک به کار رفته در سدان های این سری بهره می‌برد و دارای سامانه تعلیق هوا در عقب با قابلیت تراز خودکار است.

ظرفیت محفظه بار در این خودرو حدود 570 لیتر برآورد می‌شود که با تا کردن صندلی‌های ردیف عقب به 1700 لیتر خواهد رسید.

خودرو لوکس بی‌ام‌و برای گشت و گذار

مدل‌های جدید سری 5 تورینگ با 4 مدل از خودروها ارائه می‌شوند. اولین موتور در این خودروها با سوخت بنزین روی مدل 530i ارائه خواهد شد. این موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر خروجی برابر 248 اسب‌بخار خواهد داشت. در حالی که مدل 540i اکس‌درایو به یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر با خروجی 335 اسب‌بخار و گشتاور 4500 نیوتن‌متر مجهز خواهد شد.

خودرو لوکس بی‌ام‌و برای گشت و گذار

مدل 520d دیزلی نیزاز یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر با خروجی 178 اسب‌بخار بهره می‌برد. مدل 530d به یک موتور3 لیتری 6 سیلندر با گشتاور 6200 نیوتن‌متر مجهز است که خروجی آن به 261 اسب بخار خواهد رسید. در مدل اکس  درایو خودرو می‌تواند به قابلیت محرک تمام چرخ مجهز شود.

خودرو لوکس بی‌ام‌و برای گشت و گذار

مدل تورینگ سری 5 بی‌ام‌و از فناوری‌های پیشرفته برادر چهار در خود بهره می‌برد که شامل نسل جدید اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش 10.25 اینچ و سامانه کنترل حرکات و اشارات می‌شود. صفحه نمایش بالای سر، سامانه‌های امنیتی فعال، هشدار دهنده‌های ترافیکی، سامانه کمکی حرکت بین خطوط و تغییر موقعیت بین آن و سامانه کروز فعال با کارایی توقف و حرکت از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.

خودرو لوکس بی‌ام‌و برای گشت و گذار

بی‌ام‌و اعلام کرده که انتظار دارد فروش این خودرو از ماه ژوئیه سال جاری آغاز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: