کد خبر: ۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
دفتر ریاست جمهوری سوریه شایعه بیماری بشار اسد را رد کرده و تاکید کرده او سالم است. بشار اسد آخرین بار 4 روز پیش در دیدار با حسین امیر عبدالهیان در انظار عمومی ظاهر شده است.
 
با وجود تکذیب خبر بیماری و مرگ بشار اسد از سوی دولت سوریه ، برخی منابع رسانه ای و شبکه های اجتماعی عربی در ساعات گذشته خبر های ضدو نقیضی از وضعیت سلامتی بشار اسد رییس جمهوری سوریه منتشر کرده اند و برخی از گزارش ها و توییت ها در ساعات گذشته حاکی از مرگ رییس جمهور سوریه و برخی دیگر حاکی از وضعیت وخیم او در پی سکته مغزی شدید است.
 
 دولت سوریه جمعه گذشته این خبرها را تکذیب کرده و اعلام کرده بود رییس جمهوری سوریه سالم است.
 
گفتنی است روزنامه المستقبل لبنان مدعی شده اسد به دلیل سکته مغزی به بیمارستانی در دمشق منتقل شده است و یک تیم پزشکی سوری و روسی در حال مداوای او هستند. وب سایت شبکه خبری العربیه عربستان نیز به شایعه کشته شدن اسد به وسیله محافظ ایرانی خود دامن زده است.  
 
" فیصل قاسم" از مجریان معروف شبکه خبری الجزیره - وابسته به قطر- نیز در توییتی مدعی شده بشار اسد در بیمارستان بستری است اما هوشیار است و در حالت کما نیست.
 
بشار اسد 51 سال دارد. او آخرین بار پنج شنبه هفته گذشته در دیدار با حسین امیر عبدالهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل ، در انظار عمومی ظاهر شده است اما تلویزیون دولتی سوریه امروز خبر داد بشار اسد روز دوشنبه به صورت تلفنی با نیکولاس مادورو همتای ونزوئلایی خود گفت و گو کرده است.
 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: