کد خبر: ۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
اشکان دژاگه با امضای قراردادی شش ماهه به ولفسبورگ تیم سابق خود بازگشت. او تاکید دارد که با این تیم به دنبال خروج سریع از بحران است.
اشکان دژاگه با امضای قراردادی 6 ماهه به ولفسبورگ تیم سابق خود بازگشت. این بازیکن 30 ساله که پیش‌تر در العربی قطر بازی می‌کرد، درباره حضورش در ولفسبورگ، گفت‌: از بازگشت به ولفسبورگ هیجان زده و خوشحال هستم. دلم برای بوندسلیگا تنگ شده بود. خیلی خوشحالم که بار دیگر به اینجا آمدم و امیدوارم که با عملکردم در زمین مسابقه بتوانم پاسخ اعتماد سران ولفسبورگ را بدهم.
 
قرارداد اشکان دژاگه به مدت 6 ماه با ولفسبورگ امضا شده اما بندی در قرارداد او وجود دارد که به طرفین اجازه می‌دهد در پایان این 6 ماه با رضایت طرفین، این قرارداد یک سال دیگر تمدید شود.
 
دژاگه ادامه‌ داد: به خوبی می دانم که در حال‌ حاضر ولفسبورگ در شرایط سختی قرار گرفته و می‌خواهم به تیم کمک کنم تا هر چه‌ سریع‌تر از این بحران خارج شود و به رتبه بهتری در جدول رده‌بندی دست پیدا کند.
 
اولاف ربه، مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ برای جذب این بازیکن ایرانی، گفت‌: حضور اشکان به تیم این تجربه را می‌دهد که بهتر از قبل باشد. او بازیکن در خدمت تیم است و به خوبی ولفسبورگ را می شناسد. حضور او برای ما بسیار مهم و مفید خواهد  بود.
 
ولفسبورگ در حال‌ حاضر در رده چهاردهم جدول هجده تیمی بوندسلیگا قرار دارد.
 
اشکان دژاگه، از سال 2007 در ولفسبورگ بازی کرده و 156 بازی نیز برای این تیم انجام داده است تا این که در سال 2012 راهی فولام در انگلیس شد و در ادامه حضور در العربی قطر را نیز تجربه کرد.
 
دژاگه 37 بازی ملی برای تیم‌ ‌ملی در کارنامه خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: