کد خبر: ۷۳۶۰
تعداد کل نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
«آرتیبیشن» اولین گالری مجازی بین المللی ایران
آرتیبیشن فرصتی است برای کشف هنر اصیل ایرانی و حمایت از هنرمندان، مجموعه‌داران، گالری‌ها و هنردوستان...

بر اساس گزارش‌های موجود و پیش‌بینی‌های متخصصین بازار هنر حاکی از آن است که در سال‌های آینده محصولات هنری خاورمیانه نقش مهمی را در بازار هنر منطقه‌ای و جهانی ایفا خواهد کرد. با در نظر داشتن این واقعیت و نیز با توجه به کمبود بستر مناسب برای عرضه هنر در منطقه، مجموعه ما بر آن شد که سامانه «آرتیبیشن (Artibition)» را متشکل از وبسایتی به آدرسwww.Arthibition.net : و برنامه‌های موبایلی اندروید و iOS طراحی کرده و با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی مجازی، به هنرمندان گرامی خدمت کند. ”آرتیبیشن (Arthibition)" نمایشگاه و بازار آنلاین هنرهای تجسمی با محوریت هنر اصیل ایرانی است که با ایجاد دسترسی آسان، طراحی زیبا، ارائه‌ی بین المللی و دوزبانه و حضور در تمام شبکه‌های اجتماعی توانسته است اعتماد بسیاری از هنرمندان ممتاز ایرانی را بدست آورد. آرتیبیشن که برگرفته از لغت ترکیبی Art Exhibition به معنای «نمایشگاه هنر» می‌باشد در زمستان 1392 برای وصل کردن هنرمندان توانمند، مجموعه‌داران و گالری‌ها به هنردوستان و خریداران آثار هنری که ارزش گرانبهای هنر را می‌دانند در تهران/ایران خلق شده است.


روند اصلی کار در آرتیبیشن به این صورت می‌باشد که هنرمندان، گالری‌دارها و  مجموعه‌داران آثار خود را به صورت رایگان برای فروش یا نمایشگاه مجازی قرار می‌دهند و علاقمندان به خرید آثار و تماشای آنان می‌پردازند. از آنجایی که دید مدیران سایت نگاه اصلی، بین‌المللی بوده و یکی از اهداف اصلی آن‌ها فروش و عرضه آثار در خارج از ایران است، سایت از ابتدا به صورت دوزبانه طراحی شده است و بزودی دو زبان فرانسه و عربی هم به سایت اضافه خواهد شد.

در بخش بلاگ می‌توان فیلم‌های آموزشی و ناب از هنرمندان و آثار هنری، از آخرین اخبار هنر، جشنواره‌ها و حراجی‌ها، کتاب‌ها و مقالات هنری، برنامه گالری‌ها و ... مطلع گردید.


حمایت از هنردوستان

هنر از دل می‌جوشد و وقتی با مهارت و تجربه پیوند می‌خورد جلا می‌یابد. در آرتیبیشن، شما به راحتی و بی واسطه می‌توانید آثار اصیل هنریِ هنرمندان توانمند را در منزل یا محل کار خود مشاهده، جست‌وجو/مقایسه و ارزیابی کنید؛ سپس اثر مورد نظر خود را با اطمینان تهیّه کنید؛ می‌بیند که لذت خریدتان دو چندان می‌شود.

-         تضمین اصالت 100 % آثار هنری و خرید اثآر اصیل به همراه شناسنامه اثر

-         امکان پس دادن اثر و بازگشت 100 % وجه تا  یک روز پس از دریافت اثر

-         خرید مستقیم، آسان و بی‌واسطه‌ی آثار هنری از خود هنرمند یا مالک فعلی اثر

-         تنوع بالای آثار هنری در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی

-         امکان شرکت در حراجی‌های معتبر به صورت برخط (آنلاین) بدون صرف هزینه و زمان زیاد

-         دسترسی سریع و به‌روز به اخبار و پژوهش‌های هنری

-         اطلاع از جدیدترین آثار هنرمندان محبوب


حمایت از هنرمندان با استعداد

آرتیبیشن معتقد است با رشد فضای هنری، نشاط، امید و مهربانی در جامعه رشد خواهد کرد. با حمایت از هنرمندان، آنان با خیالی آسوده به خلق آثار می‌پردازند. با مشاوره در عرضه، قیمت گذاری، حضور در گالری‌ها و حراج‌ها مسیر پیشرفت هنرمندان با استعداد را هموار‌تر می‌شود و دامنه برد هنر در جهان افزایش خواهد یافت.

-         کشف و حمایت از هنرمندان از گوشه و کنار جهان

-         وصل کردن بی‌واسطه‌ی هنرمندان به هنردوستان، خریداران و مجموعه‌داران جهانی

-         حمایت و همکاری با هنرمندان برای حضور در گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و حراج‌ها

-         امکان دریافت پیشنهاد قیمت‌های متفاوت از خریداران برای بالا بردن احتمال خرید

-         امکان گرفتن سفارش برای خلق آثار هنری منحصر به‌فرد با تضمین خرید

 

برگزاری نمایشگاه آنلاین

 آرتیبیشن برای حمایت از حراجی‌ها، گالری‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های هنری، این امکان را برای آنان فراهم کرده است که با عضویت در سایت، رویداد خود را به صورت رایگان به دو زبان فارسی و انگلیسی اطلاع رسانی کرده و آثار خود را به بهترین کیفیت به صورت آنلاین نمایش دهند تا از طریق این همکاری، بتوان نمایش و عرضه هنر ایرانی را به وسعت جهان افزایش داد.  علاوه بر این، آرتیبیشن برای حمایت از هنرمندان و در جهت فروش بهتر آثار، درصد کمتری از گالری‌ها یا هنرمندان درخواست می‌کند.

 

سوابق همکاری

آرتیبیشن در یکسال گذشته با مجموعه‌های هنری داخلی برای فروش و ارائه هنر از جمله: حراجی زنجیره امید، حراجی رعد، حراج باران، گالری 26، گالری افرند، گالری آتشزاد، گالری پردیس ملت، گالری نیاوران، خانه هنرمندان، انجمن نقاشان، جشنواره نفس، جشنواره صلح و دانشگاه تهران و ... . همچنین با مجموعههای بین ‌المللی آرتزی، آرتفایندر، آرت نت، ساعتچی و... در تعریف همکاری شده است. که این میزان همکاری‌ها و تعاملات رو به افزایش است و امیدواریم بزودی بتوان خدمات بیشتری به جامعه هنری توسط آرتیبیشن ارائه گردد.

 

جدیدترین موفقیت ها

نام کنفرانس آی‌بریج درسالهای گذشته با سر و صدایی که در رسانه های اجتماعی داشت نامی آشنا برای فعالان فناوری شد. اما برای کسانی که اولین بار است نام آن را می‌شنوند، آی‌بریج کنفرانسی سه روزه است که در آن بسیاری از کارآفرینان، فعالان فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به حوزه استارت‌اپ‌ها گرد هم می‌آیند. این همایش را می توان به عنوان بزرگترین گردهمایی ایرانیان در حوزه فناوری High Tech در خارج از کشور دانست. چرا که آی‌بریج پلی بین تمام فعالان فناوری و کارآفرینان ایرانی داخل و خارج کشور است تا از این طریق بتوانند اطلاعاتش را به اشتراک بگذارند و با تسهیل و شتابدهی موجب رشد اکوسیستم استارتاپی ایران و ارتقای کسب و کار و اقتصاد ایران در حوزه فناوری های نوین باشند. امسال همایش سه روزه آی‌بریج در بارسلون اسپانیا به پایان رسید. این سومین سال این همایش، برای برقراری ارتباط و تبادل نظر کارآفرینان، ایده پردازان و سرمایه گذاران ایران، آمریکا و سایر نقاط جهان بوده است.

آثار هنری خود را آنلاین بفروشید

از میان 200 کسب و کار نوپا 20 تای آنها در آی‌بریج مورد قبول واقع شدند تا در این کنفرانس حضور داشته باشند و ارائه داشته باشند و در نهایت 5 تای آنها برگزیده ی هیئت داوران پس از ارائه قرار می گرفتند تا جایزه آی‌بریج را برنده شوند. آرتیببیشن توانست بین 5 تیم برتر انتخاب شود و به عنوان یک کسب و کار با آینده ی روشن معرفی شود.

آثار هنری خود را آنلاین بفروشید

همکاران آرتیبیشن

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۴
علی چهارمحالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
با سلام و عرض ادب بنده به عنوان یک هنرمند چگونه میتوانم با شما همکاری کنم و در ارتباط باشم و شما هم در جریان فعالیتهای من باشید. سپاس
مدیر پایگاه مخاطبین گرامی می توانید از طریق آدرس زیر با آرتیبیشن همکاری کنید.
اطلاعات کامل در سایت درج شده است
http://arthibition.net/fa/
معصوم زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
چگونه عکس کارهامو بفرستم برای فروش
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
سلام .من میخوام یکی از کارامو بزارم برای فروش لطفا راهنماییم کنید اثرم به گفته ی استاد قوی هستش فقط نمی دونم چطوری ممنون میشم کمکم کنید
علیرضا تاجیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
0
با سلام بنده یکی از آثار توماس بنجامین کنینگتون را در دست دارم و می‌خوام بفروشم البته علاوه بر این کار نفیس دهها اثر هنری دیگر هم در مجموعه بنده هست اگر مایل هستید بفرمایید من راههای ارتباطی با شما را نمیدانم ۰۹۲۱۴۴۷۰۳۶۴
مدیر پایگاه آثار هنري خودتون رو مي تونيد بفروشيد اينجا نه اثر هنري غير رو
نازنین سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
باسلام و درود
من درزمینه نقاشی و تصویرگری فعالیت میکنم و اصلا شناخته شده نیستم. آیا میتونم عکس تعدادی از آثارمو بفرستم و نظرتونو جویا بشم درمورد قیمت گذاری و فروش آثار
ممنون از توجهتون
ش م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام ، من مجموعه ای از تابلو معرق برجسته برای فروش دارم لطفا راهنمایی کنید
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
گالری های موفق آنلاین هم برای خرید و فروش اینترنتی تابلو نقاشی گزینه های مناسبی هستند http://www.vineh.art

پاسخ
محمدصادق خانه دانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
سلام
من چطور میتونم نقاشی هام رو بفروشم؟
شرایط چطوریه؟
و چه چیز هایی برای همکاری نیاز هست؟
پروین کاوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
یک تابلونقاشی دارم روی بوم است تابلوقهوه خانه حدودپنجاه سال پیش هدیه گرفتم می خوام ببینم قیمتش چنده
ناشناس
|
Japan
|
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
سلام،تابلویی دارم میخاهم بفروشم دارای شناسنامه ازنقاش فرانسوی که قادر به نگهداشتنش نیستم برای دهه 30 راهنمایی کنید تجربه فروش ندارم باتشکر
مهراب
|
Switzerland
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
سلام وقت بخیر من یک تابلو نقاشی روی بوم دارم قصد فروش دارم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
علی
|
Pakistan
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
سلام من میخواهم که نقاشی های خود را بفروشم ولی نمیدانم که در کجا فروخته میشود ایا میتوانید کمک کنید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
0
سلام یک تابلورنگ روغن دارم حدود۸۰ساله میدونم قبلش روخیرلطفابرای فروش راهنمائ کنین اندازه۷۰در۱
ثابت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
0
0
سلام.یک تابلوی نفیس از استاد محمود زنگنه دارم.لطفا برای فروش مرا راهنمایی کنید( به ادرس ایمیل داده شده).تا جایی که تحقیق کردم از این تابلو فقط چند عدد در دنیا وجود دارد.با تشکر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: