کد خبر: ۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
آنها برای دیدار فرزند‌شان‌ به آمریکا رفتند
پلیس آمریکا والدین یک دانشجوی ایرانی که برای دیدار با فرزند خود به این کشور سفر کرده بودند را بازداشت کرد.
 پایگاه «pach» گزارش داد: پلیس آمریکا والدین یک دانشجوی ایرانی که برای دیدار با فرزند خود به این کشور سفر کرده بودند را بازداشت کرده است.
 
والدین «سحر» دانشجوی ایرانی که به تازگی از دانشگاه «استونی بروک» فارغ‌التحصیل شده، پس از سه سال برای دیدار وی به آمریکا سفر کرده بودند که صبح روز شنبه به وسیله پلیس آمریکا در فرودگاه بازداشت شدند و احتمالا به ایران بازگردانده شوند.
 
"سحر" 32 ساله به وسیله مقامات فدرال مطلع شده است که والدین وی به وسیله پلیس بازداشت شده و احتمالا مجبور به بازگشت به ایران شوند.
 
این دانشجوی ایرانی می گوید: چندین سال والدین خود را ندیده بودم ولی من اجازه داده نشد که آنها را ببینم، من خواستم آنها را فقط یک دقیقه و از پشت پنجره ببینم اما موفق نشدم.
 
بنا به اعلام سازمان بین‌المللی کمک به پناهندگان، «وحیده راسخی» یکی از دانشجویان زبان شناسی دانشگاه "استونی بروک" که از تعطیلات زمستانی خود از ایران به آمریکا بازگشته بود در فرودگاه جان.اف کندی بازداشت شده است.
 
بنا به اعلام وکیل مدافع این سازمان، "وحیده راسخی" و والدین "سحر" جزء 20 نفری هستند که صبح روز شنبه در راستای دستور دونالد ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود مهاجران از 7 کشور به آمریکا و نیز ممنوعیت ورود 4 ماهه پناهجویان به این کشور، بازداشت شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: