کد خبر: ۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
لاریجانی درکمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ مطرح کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی بر انطباق بودجه سال ۹۶ با الزامات برنامه ششم توسعه تاکید کرد.
علی لاریجانی با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان برای حضور منظم در جلسات تلفیق در هفته تعطیلی نمایندگان به حوزه انتخابیه گفت: انطباق بودجه سال 96 با الزامات برنامه ششم توسعه ضروری بوده و تمام مواردی که در برنامه ششم توسعه مقرر شده که در بودجه سنواتی به آن‌ها پرداخته شود باید در بودجه سال 96 ذکر شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد طبقات پایین جامعه کم بوده و شکاف طبقاتی تفکراتی را در جامعه ایجاد کرده است، افزود: در شرایط فعلی باید ترمیم‌هایی نسبت به طبقات پایین جامعه صورت گیرد و قشر زیادی از بازنشستگان که حقوق پایینی دریافت می‌کنند باید در بودجه به آنها توجه خاص شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی امور مردم ارزش فراوانی دارد، افزود: قانون برنامه ششم توسعه با فراز و فرودهای خود در مجلس تصویب شد و قانون بودجه باید بر اساس قانون برنامه ششم توسعه که در مجلس تصویب شده باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه باید سعی شود که قانون بودجه اشکالات قانون اساسی نداشته باشد، ادامه داد: در برنامه ششم مشاهده شد که تا چه میزان اخطار قانون اساسی وجود داشت لذا برای رفع این اشکالات باید از کارشناسان معاونت قوانین مجلس استفاده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: