کد خبر: ۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
رفتار منصوریان با رحمتی یک پیغام برای سایر بازیکنان است که در تیم منصوریان اجازه حاشیه سازی نخواهند داشت حتی اگر کیفیت بدیلی چون رحمتی داشته باشند.
بعد از گل اول استقلال در برابر صنعت نفت وقتی که نوروزی و رحمتی تک به تک شدند فقط خود علی رضا منصوریان می داند که چطور از چرخیدن نتیجه به نفع حریف جلوگیری شد.
 
به گزارش عصرایران ، مهدی رحمتی دروازه بان شماره یک استقلال با یک سیو و بعد یک خروج خوب تیمش را نجات داد و پس از آن هم آبی ها دو گل زدند و بازی 3-0 شد.  
 
اما خود سرمربی به خوبی می داند که وارد دروازه شدن توپی که رحمتی گرفت چقدر استقلال را از ورود به یک بحران جدید نجات داد. سرمربی ای که در کمتر از دوماه قبل یک جنگ تمام عیار با دروازه بان شماره یک داشت. نبردی که به نیمکت نشینی رحمتی منجر شد.
 
مهدی رحمتی در تیم علی رضا منصوریان حتی درخواست رضایتنامه هم کرد و با موافقت هم مواجه شد اما در نهایت ماند و روی نیمکت نشست و دوباره به بازی فرستاده شد. اتفاقی که منصوریان را به پیروز نبرد با رحمتی تبدیل می کند.  
 
سرمربی استقلال هرچند بسیار شبیه به کارلوس کی روش قصد برخورد با رحمتی را داشت اما این بار رحمتی شیوه گذشته اش را در پی نگرفت و درون دروازه استقلال ایستاد.  
 
شاید برای رخ دادن این اتفاق تجربه رحمتی نقش بیشتری از نظرم و دیسیپلین منصوریان داشته باشد اما به هرحال آقای سرمربی پیروز نبرد است. او مهمترین بازیکن تیمش را روی نیمکت نشانده و بعد به تصمیم خود به زمین آورده .  
 
این رفتار منصوریان با رحمتی یک پیغام برای سایر بازیکنان است که در تیم منصوریان اجازه حاشیه سازی نخواهند داشت حتی اگر کیفیت بدیلی چون رحمتی داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: