کد خبر: ۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
کار سخت برانکو در ادامه لیگ؛
پرسپولیس با وجود اینکه خوب بازی می‌کند و توانسته تماشاگران زیادی را هم به ورزشگاه بکشاند اما ضعف‌هایی دارد که اگر برانکو آنها را برطرف نکند ممکن است قهرمانی را از سرخپوشان تهرانی بگیرد.
پرسپولیس مقابل سایپا باز هم بازی برده را با تساوی عوض کرد. این تیم در شش دیدار گذشته سه تساوی از خود به جا گذاشته که در دو مورد آن «دیدار با ذوب آهن و سایپا» از حریف جلو بوده و در دقایق پایانی بازی کارش به تساوی رسیده است.

این آمار علاوه بر اینکه آمار خوبی برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد نیست، نشان از سه ضعف مشخص هم دارد که برانکو باید آنها را حل کند.


ضعف اول آشفتگی در دفاع میانی است، دوم ضعف بدنی که در دقایق پایانی نمود پیدا می‌کند و ضعف سوم ضعف در گلزنی برای تیمی که تهاجمی بازی می‌کند و فرصت های خوبی خلق می‌کند اما معمولا از آنها استفاده نمی‌کند.

برانکو باید این مورد را بررسی کرده و نهایتا آنها را حل کند. تمرین پرسپولیس چند روز تعطیل است اما پس از شروع تمرینات این سرمربی این تیم این موارد را باید حل کند وگرنه این ضعف ها شاید جلوی قهرمانی تیمی که مردم را به ورزشگاه کشانده بگیرد.

از دست دادن امتیازها ممکن است شور و شوق عمومی را که در حمایت از این تیم به وجود آمده تهدید کند چون بالاخره هوادار علاوه بر بازی خوب نتیجه هم می‌خواهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: