کد خبر: ۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
"سه گل خوب به تیم آیندهوون زدم"
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بازی با آیندهوون سه گل خوب را به این تیم زده است گفت: امیدوارم تا پایان فصل گل‌های خوبی بزنم و تیم‌مان هم در بین سه تیم نخست لیگ باشد.
رضا قوچان‌نژاد با اشاره به حادثه پلاسکو اظهار کرد: به هموطنانم بابت اتفاقات تلخی که در ساختمان پلاسکو رخ داد، تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به خانواده شهیدان صبر بدهد.
 
او درباره درخشش مجدد لژیونرهای فوتبال ایران در فوتبال اروپا و عملکرد خودش در تیم هیرنفین هلند گفت‌: در هلند هم خودم و هم علیرضا جهانبخش خیلی خوب کار می‌کنیم. از نظر تیمی هر دو تیم خوب هستند و روز چهارشنبه با هم بازی داریم. غیر از آن، من و علیرضا در تیم مان جا افتادیم.
 
او با اشاره به سه گلی که در دیدار اخیر با آیندهوون وارد دروازه این تیم کرد گفت‌: خیلی خوب بازی کردیم و اولین هت‌تریک خودم را در لیگ هلند ثبت کردم. سه گل زدم که همگی گل‌های خوبی بودند. با اینکه در این بازی هت‌تریک کردم و تا دقیقه 83 با حساب 3 بر 2 جلو بودیم اما در پایان باختیم. به بچه های تیم‌مان افتخار می‌کنم که توانستیم مقابل قهرمان هلند خوب بازی کنیم. با اینکه باختیم به بازی تیم مان افتخار می‌کنم. امیدوارم آخر سال در بین سه تیم نخست باشیم.
 
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه هیرنفین در واکنش به اینکه اگر در طول فصل پنالتی های تیمش را هم می‌زد اکنون به تنهایی در صدر جدول رده بندی گلزنان هلند بود، گفت: هفته گذشته که دو برصفر تیم دن‌هاخ را بردیم، دو گل زدم و پنالتی هم گرفتم. با این که پنالتی زن اول تیم هستم، زیاد به فکر خودم نیستم و پنالتی را دادم فرد دیگری بزند. مهم این است که امسال تیمی ساختیم که خیلی هماهنگ است. از بیرون زمین و داخل زمین خوب هستیم و نتایج خوبی را گرفتیم. امیدوارم نتایج مان خوب شود و خودم هم گل بزنم و پاس گل بدهم. هدف ما قرار گرفتن در بین سه تیم نخست جدول است.
 
قوچان نژاد در ادامه به نخستین حضورش در برنامه 90 اشاره کرد و افزود: راستش را بخواهید اولین بار که با اشکان دژاگه به برنامه 90 آمدیم، قبل از آمدن بچه‌ها ما را ترسانده بودند. اولین بار بود که برای اردو به ایران آمده بودیم و خجالتی بودیم. می گفتیم خدا کند خیلی اذیت نشویم. خدا را شکر ما اذیت نشدیم.
 
مهاجم تیم هیرنفین هلند درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: واقعا شرایط خوبی داریم. اگر به بازی‌های ما نگاه کنید، ما پنج بازی کرده‌ایم و صدر جدول هستیم. پنج بازی دیگر باقی مانده و بازی‌های خوبی هم در خانه داریم. مطمئنم اگر لژیونرهای ایرانی در اروپا و بازیکنان داخلی خوب ادامه دهند و هر روز به خودشان رسیدگی کنند، شرایط خوبی برای تیم ملی درست می‌کنیم و برای دومین بار به جام جهانی می‌رسیم.
 
او اضافه کرد: تیم ما پتانسیل زیادی دارد. بازیکنان با کیفیتی داریم و از نظر کادرفنی هم نیازی به توضیح من نیست. کادرفنی را دوست داریم. آن ها چه به بازیکنان داخلی و چه به بازیکنان لژیونر کمک های زیادی کرده‌اند. امیدوارم ما هم کادرفنی را کمک کنیم که بتوانیم به موفقیت برسیم و این موفقیت را ادامه دهیم و نشان دهیم این بردها اتفاقی نبوده است. این پتانسیل در بین بازیکنان وجود دارد.
 
قوچان نژاد در پایان درباره عملکرد مارتین اودگارد، پدیده نروژی فوتبال جهان و باشگاه رئال مادرید که چندی پیش با قرارداد قرضی راهی هیرنفین شد و اکنون در کنار قوچان نژاد بازی می کند گفت: راستش را بخواهید دو هفته است که مارتین اودگارد پیش ما است. او یک بازیکن فوق العاده است. او یک بازیکن خوب است. تکنیک او حرف ندارد. سرعت و شوت او عالی است. خیلی خوب و با کیفیت است. می فهمم چرا رئال مادرید در این سن جوانی با او قرارداد 5 ساله بسته است.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: