کد خبر: ۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
حضور زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو حاشیه هایی را به همراه داشته است.
زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون روز گذشته با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو حاضر شد و تعداد 2500 غذا در میان آتشنشانان و سایر افراد حاضر در صحنه توزیع کرد.

 این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. در یکی از صحنه ها زمانی که این بازیگر در حال دادن گل به یکی از آتشنشانان بود، آتشنشانی که در حال کار بر روی آوارها بود در پاسخ به این حرکت بروفه گفت: آتشنشانی شغل نیست، عشق است. 

وی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"دیشب داشتم شبکه خبرو نگاه می کردم، یه جور غریبی دلم گرفته بود، به جسارت اون آدم هایی که از خودشون گذشتند حسودیم میشد، که مگه میشه آدم به خاطر جون آدم ها از جونش بگذره ولی دیدم که میشه. با تمام وجود و با صدای بلند گفتم: خدایا کاش میشد منم می تونستم به اندازه یه هموطن یه انسان کمکی بکنم. 

ظاهرا صدای بلند و از ته دل جوابش رسید، دوستانی از صبح زود با من تماس گرفتن که با کمکهای مردمی قراره از قم تعدادی غذا، سوهان و گل برای عزیزانی که تو این چند شب بی وقفه کار کردن ببریم. خواستم اجابت شد. بی معطلی رفتم اصلا فکرشم نمی کردم که یک خسته نباشید یه دست مریضاد می تونه اینقدر موثر باشه. از همون اول می دونستم که حتما جماعتی این کار رو ریا و تظاهر فرض میکنن ولی مگه مهمه کی چی میگه. مهم اینه که خودت بدونی و ..."

چرا خانم بازیگر در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع کرد؟ (+عکس)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: