کد خبر: ۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهاد داد که اتوبان رسالت به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نام‌گذاری شود.
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

 اسماعیل دوستی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سیصد و بیست و یکمین شورای شهر تهران ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: همگان به سوابق این فرد اشرافیت دارند و می‌دانند که این فرد به گردن همه مردم ایران حق دارد و باید هرچه سریع‌تر یاد این رفیق دیرین رهبری را ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است هرچه سریع‌تر یکی از معابر را به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری کنیم، گفت: نباید نصف یک خیابان یا اتوبان به نام این فرد نامگذاری شود. پیشنهاد می‌شود اتوبان رسالت به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود چراکه این اتوبان از مصلی آغاز می‌شود و از آنجایی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امام جمعه تهران بوده، این نام‌گذاری بی‌مناسبت نیست و از سوی دیگر نامگذاری این اتوبان به نام رسالت مصوبه ندارد.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین با اشاره به معضلات ده‌ونک در دره اسلام‌آباد و فرحزاد، گفت: متاسفانه مردم در این مناطق در حوزه ساخت و ساز و بازسازی املاک خود با مشکلات زیادی مواجه هستند و اگر موافق باشید در تبصره‌های بودجه 96 به این محلات توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان توسعه شهری در جنوب و شرق تهران به اندازه شمال و غرب پایتخت نبوده و به صورت متوازن پیش نرفته است، گفت: پیشنهاد می‌شود بودجه سال 96 شهرداری تهران براساس جمعیت و وسعت منطقه در نظر گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: