کد خبر: ۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
بنابر آنچه که امروز علیرضا منصوریان اعلام کرده آبی ها فقط به سه بازیکن خود در نیم فصل برگه جدایی می دهند که این 3 نفر میثم مجیدی، امین حاج محمدی و البته آرش افشین هستند که تیم آینده خود را نیز انتخاب کرده و فردا برای استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت.
میثم مجیدی مدافع چپی است که سال گذشته از استقلال خوزستان به تهران آمد و در اغلب مسابقات بازیکن ثابت مظلومی بود، امین حاج محمدی که فصل پیش به استقلال پیوست با امید فراوان و برای درخشش به این باشگاه آمد که این اتفاق برای وی رخ نداد و بعد از یک و نیم فصل او در حالی که منتظر اعلام این خبر بود رسما از جمع آبی ها جدا خواهد شد.  خبری از مقصد این دو بازیکن هنوز مشخص نیست اما ظاهرا هر دو در تیم های تهرانی به کار خود ادامه خواهند داد. البتهبا توجه به ادامه فصل نقل و انتقالات این دو هنوز برای انتخاب تیم فرصت دارند.  
با اعلام این خبر، بختیار رحمانی، فرشید باقری و مهدی رحمتی در جمع استقلالی ها باقی خواهند ماند. اگرچه باقری باتوجه به حضور احتمالی آندرانیک تیموریان مصر به جدایی است. با جدایی این سه بازیکن فهرست 18 نفره بزرگسال استقلال 3 جای جدید دارد که یکی از آنها با روزبه چشمی و دو جای دیگر احتمالا با تیموریان و جباروف پر خواهد شد تا آبی ها تیم باتجربه تری را روانه نیم فصل دوم مسابقات کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: