کد خبر: ۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
صبح امروز برنامه رضا رشیدپور اولین صحبت های برانکو پس از اتفاقات اخیر فوتبال را پخش کرد...
خبر استعفای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جدل لفظی اخیر او با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چنان افکار عمومی را به خود مشغول کرده که برنامه تلویزیونی صبحگاهی و غیر ورزشی « حالا خورشید» نیز نه تنها سراغ این سوژه رفت که در این باره با او گفت و گو کرد.

 در این مصاحبه که ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه) از شبکه سوم سیما پخش شد علی عالی روزنامه نگار ورزشی که با برنامه رضا رشیدپور نیز همکاری می کند از برانکو پرسید:

 هواداران پرسپولیس از اتفاقات اخیر ( جدل لفظی او با کی روش که منجر به ترخیص 7 ملی پوش پرسپولیس از اردوی دوبی و دیروز هم استعفای خود سرمربی تیم ملی شد) ناخرسندند. در این باره چه نظری دارید؟ سرمربی اما گفت: «این سؤال را نپرسید. باشگاه مرا از اظهار نظر منع کرده است».

برانکو در پاسخ به پرسش دیگر که کار در تیم ملی در دوران شما دشوارتر بود و شما بیشتر تحت فشار بودید یا کارلوس کی روش در تیم ملی کنونی نیز چنین گفت: در تیم ملی تحت مدیریت من سوپر استارهایی مانند علی دایی، علی کریمی، مهدوی کیا، خداداد عزیزی، کریم باقری، رحمان رضایی و وحید هاشمیان بازی می کردند که پای شان به لیگ های اروپایی باز شده بود و هماهنگ کردن آنان با بازیکنان داخلی کار دشواری بود اما تیم ملی امروز ستاره هایی مانند دایی و کریمی ندارند و ایجاد وحدت میسر تر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: