کد خبر: ۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
با اعلام آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران دو فیلم کمدی «سلام بمبئی» و «آس‌وپاس» پرفروش‌ترین‌ها شدند و این هفته یک کمدی دیگر نیز به چرخه‌ی اکران اضافه شد.
 داریوش بابائیان مدیر دفتر پخش شکوفا فیلم فروش فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمدرضا ممتاز را ۵۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم که از چهارشنبه (هشتم دی) اکران شده در حال حاضر ۲۰ سینمای تهران و ۹ سینمای شهرستانها را در اختیار دارد.

فیلم کمدی «چهار اصفهانی در بغداد» زندگی خانواده‌ای اصفهانی را روایت می‌کند که با وجود مشکلات پیش رویشان، درگیر جنگ می‌شوند و همین مسئله برای آنان حواشی مختلفی در پی دارد.

در این فیلم اکبر عبدی، نسرین مقانلو، قاسم زارع، کیمیا باباییان، ارژنگ امیرفضلی، جعفر دهقان، پوراندخت مهیمن، آرش شاهسنایی، فرید فوده، محمود مقامی، سیروس کهوری‌نژاد، یوسف قربانی و محمد سهرابی، ایفای نقش می‌کنند.

«لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی با بازی پردیس احمدیه، پانته‌آ پناهی‌ها و بهنام تشکر نیز شب گذشته (پنجشنبه ۹ دی) به مجموع فروش ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا با اعلام این رقم گفت: این فیلم در حال حاضر پس از چهار هفته اکران در ۱۶ سینمای تهران و ۱۹ سینمای شهرستانها در حال نمایش است.

«مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی نیز که در میانه‌ی اکران به دلیل پخش تیزرهای فیلم از ماهواره چند روزی از اکران کنار گذاشته شد، تا کنون به مجموع فروش ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه‌ی فیلمسازان با بیان اینکه این فیلم اکنون تنها در ۱۷ سینمای کشور نمایش داده می‌شود گفت: به دلیل اینکه در مدت توقف نمایش این فیلم، فیلم دیگری در سینماها جایگزین آن شده بود در حال حاضر تعداد سینماهای کمی در اختیار دارد اما به مرور به سینماهای نمایش دهنده‌ی فیلم افزوده خواهد شد.

در «مشکل گیتی» حمید فرخ‌ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رویا نونهالی، امید روحانی، رامین ناصر نصیر، پانته آ مهدی نیا، فریبا نادری، حسن اسدی و علی عبادت طلب بازی می‌کنند.

اسماعیلی فروش «گیتا» ساخته‌ی مسعود مددی را نیز ۱۶۰ میلیون تومان در طی ۹ روز عنوان کرد و گفت: این فیلم در سراسر کشور تنها ۲۱ سالن سینما در اختیار دارد.

در این فیلم ملودرام، چهره‌هایی چون مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامی، بهناز جعفری، نادر فلاح، یلدا قشقایی و کتایون سالکی ایفای نقش می‌کنند.

«وارونگی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهنام بهزادی دیگر فیلم در حال اکران این پخش‌کننده است که پس از ۹ روز نمایش  به فروشی در حدود ۱۴۵ میلیون تومان رسیده است و به گفته‌ی اسماعیلی، تنها ۱۵ سینمای کشور را در اختیار دارد.

سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، علیرضا آقاخانی و شیرین یزدان‌بخش از جمله بازیگران این فلیمند که در خلاصه داستان آن آمده است: «سهیل پس از چندین سال نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آنها که در گذشته ناکام مانده، حالا در آستانه شکل‌گیری دوباره است».

با بی‌نتیجه‌ماندن پی‌گیری خبرنگار ایسنا برای تماس با پخش‌کنندگان برخی آثار، آمار فروش این فیلم‌ها براساس اطلاعات سایت رسمی فروش بلیت و اطلاعات فیلمهای ایرانی نقل می‌شود که بر این اساس «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و بازی محمدرضا گلزار در کنار ستاره‌های بالیوودی، تا شب گذشته به فروشی بالغ بر هشت میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان رسیده است. البته این موفقیت با داشتن بیشترین تعداد سینما در میان فیلم‌های در حال اکران اتفاق افتاده است.

همچنین فیلم «نفس» ساخته‌ی نرگس آبیار با بازی مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی و سیده ساره نورموسوی به فروش یک میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومانی رسیده است.

فیلم کمدی-فانتزی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی حدود ۶۳۵ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سیاسی-اجتماعی «یتیم‌خانه‌ی ایران» ساخته‌ی ابوالقاسم طالبی تا کنون یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان فروخته و فیلم کمدی «آس‌وپاس» به کارگردانی آرش معیریان سه میلیارد ۴۷۶ میلیون تومان فروش داشته است.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: