کد خبر: ۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
پیش بینی حل این مشکل بسیار سخت است، زیرا متاسفانه عربستانی ها مسابقات فوتبال را به مسایل سیاسی و احساسی گره زده اند و چون موضع آنها فنی و تکنیکی نیست، کار پیچیده شده است.
مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال از تلاش های فدراسیون جهانی فوتبال برای حل مناقشه میزبانی میان ایران و عربستان صحبت کرده است. 

حمید رضا آصفی امروز در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی از برگزاری مذاکراتی خبرداده است که به حل مشکل میزبانی میان ایران و عربستان منجر می شود. 

فدراسیون فوتبال عربستان پس از حمله به سفارت این کشور در تهران ، ایران را برای برگزاری مسابقه فوتبال این کشور نا امن دانست و سال قبل همه مسابقات باشگاهی را در زمین بی طرف بازی کرد. 

امسال هم عربستانی ها همان گام را پیش گرفتند و با توجه به اتفاقات رخ داده و اعلام شهرهای میزبان به نظرمی رسد که دوباره همان شیوه میزبانی از مسابقات ادامه داشته باشد. 

با این همه آصفی خبر داده که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به دنبال میانجی گری میان فدراسیون های فوتبال ایران و عربستان است تا مشکلات موجود را برطرف سازد

 حمیدرضا آصفی  به ایرنا گفت: دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان با مداخله فیفا مذاکراتی خواهند داشت تا مشکل میزبانی در این دو کشور برطرف شود، اما اینکه تاریخ این مذاکرات چه زمانی است و اینکه چه کسی از ایران شرکت خواهد کرد، هنوز مشخص نشده است.
 
وی در خصوص اینکه گفته می شود یکی از طرف های مذاکره او خواهد بود، اظهار کرد: حضور من در این نشست بستگی به مسایل زیادی دارد که بعدا در خصوص آن گفت و گو خواهم کرد. 

مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه آیا مشکل فوتبال ایران و عربستان قابل حل است، گفت: پیش بینی حل این مشکل بسیار سخت است، زیرا متاسفانه عربستانی ها مسابقات فوتبال را به مسایل سیاسی و احساسی گره زده اند و چون موضع آنها فنی و تکنیکی نیست، کار پیچیده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: