کد خبر: ۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
امروز هم اعلام شد به دلیل بارندگی شدید برف در جاده بالای منتهی به پیست از دیزین به شمشک بهمن آمده و عبور و مرور از این جاده ممنوع خواهد بود.

جاده دیزین به شمشک به دلیل بارش سنگین برف با حادثه بهمن روبه‌رو بوده است.

یکی از مواردی که در استفاده از پیست‌ها از اهمیت زیادی پیدا کرده، بحث استانداردسازی است. سازمان استاندارد سازی چند سالیست که بحث استانداردسازی تله کابین پیست ها را به طور جدی در دستور کار قرار داده و به شدت آن را پیگیری می کند چرا که با جان مردم سر و کار دارد.

همواره با شروع فصل سرما و بازگشایی پیست های اسکی، همه پیست‌ها باید نکات استاندارد را رعایت کنند تا علاقمندان به ورزش‌های زمستانی بتوانند از امکانات پیست‌ها استفاده کنند، اما نکته قابل اهمیت اینجاست که سازمان استانداردسازی اعلام کرده پیست دیزین شرایط استاندارد و مناسب را برای استفاده از تله‌کابین ندارد و اسنفاده از تله کابین دیزین ممنوع است و علاقمندان به اسکی تنها مجاز به استفاده از تله سیژ پیست دیزین هستند. این بدان معناست که تردد از جاده بالا برای حضور در پیست دیزین فعلا ممنوع خواهد بود چرا که به دلیل بسته بودن تله کابین دیزین، عملا از جاده بالا نمی توان به پیست دسترسی داشت.

امروز هم اعلام شد به دلیل بارندگی شدید برف در جاده بالای منتهی به پیست از دیزین به شمشک بهمن آمده و عبور و مرور از این جاده ممنوع خواهد بود. البته فعلا تلفات جانی در خصوص این حادثه گزارش نشده است.

با این وجود با توجه به ممنوعیت استفاده از تله‌کابین در پیست دیزین   قطعا علاقمندان اسکی از جاده بالا برای استفاد هاز پیست تردد نخواهند کرد و عبور و مرور در این جاده به حداقل خواهد رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: