کد خبر: ۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
پیش بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی؛
در یکی از دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی ذوب ‌آهن میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.
جام حذفی به مرحله نیمه نهایی رسید. نفت تهران، سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی با شکست رقیبان خود به این مرحله رسیدند و برای رسیدن به فینال باید یک تیم دیگر را حذف کنند. نکته جالب وجود دو تیم اصفهانی در جمع چهارتیم نهایی جام‌حذفی است. اتفاقی که می‌تواند یک فینال تمام اصفهانی را در جام حذفی ببینیم.

اولین بازی جام حذفی روز جمعه بین دو تیم نفت تهران و سپاهان برگزار می‌شود. نفت تهران در دو بازی قبلی خود میزبان بوده است و بنابراین بدون برگزاری قرعه‌کشی این تیم میهمان سپاهان شد. شاگردان برای رسیدن به نیمه نهایی کار دشواری نداشتند. آنها مهره‌گان دره‌شهر، نساجی مازندارن و شهرداری فومن را شکست دادند و به استقلال رسیدند. شاید تنها دیدار دشوار نفت برای رسیدن به نیمه ‌نهایی بازی با استقلال تهران بود. دیداری که با حواشی زیادی همراه شد اما در نهایت شاگردان دایی برنده بازی شدند به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

سپاهان هم برای رسیدن به نیمه‌ نهایی شرایطی مشابه با نفت تهران شد. آنها غذای سبز مشهد، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک را شکست دادند و برای رسیدن به نیمه نهایی مقابل سایپای بحران‌زده قرار گرفتند. شاگردان ویسی توانستند سایپا را در اصفهان شکست دهند و به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. جایی که حالا باید مقابل نفت بایستند.

با توجه به فاصله بین تیم‌های اول و دوج جدول لیگ با سایر تیم‌ها تقریبا بعید به نظر می‌رسد که سپاهان به مقام قهرمانی لیگ برسد بنابراین جام‌حذفی تنها فرصت ویسی برای کسب یک جام در این فصل است. به دست آوردن یک جام برای ویسی که اولین سال حضورش در سپاهان به عنوان سرمربی را تجربه می‌کند نتیجه خوبی است و او نمی‌خواهد به راحتی این جام را از دست بدهد.

تیم عبدالله ویسی برابر نفتی قرار می‌گیرد که شرایط خوبی را با علی دایی سپری می‌کند. شکست تیم نفت با روحیه شکست‌ناپذیری که دایی در این تیم به وجود آورده است کاری است دشوار. آیا ویسی با تیم جوان سپاهان موفق به شکست تیم  شهریار می‌شوند؟

در دیگر بازی نیمه نهایی جام حذفی ذوب ‌آهن میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود. ذوب‌آهن برای رسیدن به نیمه‌نهایی مسیر نسبتا دشواری را گذراند. آنها در مرحله اول در ضربات پنالتی شهرداری بوشهر را از پیش رو برداشتند. شاگردان حسینی بعد از شهرداری فومن از سد اکسین البرز و ماشین‌سازی گسترش فولاد گذشتند و در نیمه نهایی به تراکتورسازی تبریز رسیدند. تراکتورسازی برای رسیدن به این مرحله اصلا کار دشواری نداشت. شاگردان قلعه‌نویی برای رسیدن به این مرحله مقابل هیچ تیم لیگ‌برتری قرار نگرفتند! فولاد یاسوج، ملوان، برق جدید شیراز و نفت‌وگاز گچساران حریفان تراکتورسازی برای رسیدن به نیمه‌نهایی بودند.  در نهایت باید منتظر ماند و دید کدام تیم به روند مثبتی که دارد ادامه دهد. آیا ذوب‌آهن  برای سومین سال متوالی به فینال جام‌حذفی صعود می‌کند‌؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: