کد خبر: ۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
غرضی:
معنی این بمب را کسانی درک می‌کنند که در دزفول و کردستان و حلبچه و خوزستان و تهران شاهد کشته شدن نوزاد و کودک و نوجوان و جوان و سالمند زیر بمباران صدام بودند.

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  با اشاره به این که در برخی لیست‌های منتشر شده بی‌اخلاقی مشاهده می‌شود، تاکید کرد: «برخی کاندیداها و رای‌دهندگان با به وظایف و اختیارات و دستورالعمل‌ها آشنایی ندارند. این نامزدها فکر می‌کنند وقتی به مجلس برسند، می‌توانند به صورت غیرقانونی و غیر شرعی امکاناتی را برای اطرافیان خود مهیا کنند، ‌برای همین تلاش‌های غیرمعمول و ناکارآمدی صورت می‌گیرد که برای کشور ناکارآمد است.»

به گزارش عصر ایران، مهندس سید محمد غرضی با بیان این که نمایندگان مجلس نباید به دنبال پارتی‌بازی و امتیازطلبی باشند، گفت: «اگر به مجلس راه پیدا کنم، تلاشم بر این خواهد بود که فضا برای عامه مردم باز شود، نه این که به افراد خاص امتیاز بدهیم و فرزندان خودم نیز از این قانون مستثنا نیستند. همان‌طور که در گذشته همین‌طور عمل کردم و سوابق آن نیز موجود است.»

وزیر اسبق نفت، مطالب غیراخلاقی که علیه کاندیداها در تلگرام منتشر می‌شود را ناشی از ضعف‌های گروه‌های سیاسی دانست و تصریح کرد: «بعضی‌ها وقتی با فردی مواجه می‌شوند که در مقابل روش فکر و عمل  او پاسخی ندارند و توانایی رقابت را هم در خود نمی‌بینند، به طنز یا هزل تکیه می‌کنند تا به مقابله با آن می‌پردازند به طوری که ذهن مردم به حاشیه کشیده  شود و از اصل ماجرا دور بمانند.»

غرضی در ادامه به ماجرای اصطلاح «بمب‌های همه‌کَس‌کُش» اشاره کرد و گفت: «معنی این اصطلاح را کسانی درک می‌کنند که در دزفول و کردستان و حلبچه و خوزستان و تهران شاهد کشته شدن نوزاد و کودک و نوجوان و جوان و سالمند زیر بمباران صدام بودند. اگر هنگام به زبان آوردن «بمب‌های همه‌ کَس کُش»، صدای آژیر وضعیت قرمز را پخش کنید، خواهید دید که خنده روی لب‌های شنونده می‌خشکد. چون آن هنگام است که معنای آن را درک می‌کند. کسانی که «بمب‌های همه‌ کَس‌کُش» را دستمایه طنز قرار داده‌اند، یا دوران موشک‌باران را فراموش کرده‌اند و یا اصلا از نسلی هستند که آن روزگار را ندیده و تجربه نکرده‌اند.»

این کاندیدای منفرد در پاسخ به این پرسش که چه ترکیبی را برای مجلس بعدی پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: «مجلس دهم، مانند مجلس اول جمهوری اسلامی و مجلس اول مشروطه است که توسط جمعیت عقلا تشکیل می‌شود و تندروهای هر دو طیف نیز در آن حضور نخواهند داشت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: