کد خبر: ۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
خرید خود از خارج از کشور را به مسافرها بسپارید
از طریق سایت "توشه" هم مسافران منتفع میشوند و میتوانند از مسافرت خود درآمدزایی داشته باشند و هم افرادی که قصد خرید از خارج دارند دیگر مجبور نیستند هزینه های گزافی به سرویس های خرید از خارج مانند سایت لک لک یا پست های بین المللی مثل DHL بپردازند.
به گزارش «قلم نیوز» سایت توشه (به آدرس : www.tooshe.net)  به این صورت کار میکند که شما اگر مسافرتی در پیش داشته باشید به این سایت مراجعه میکنید و تاریخ و مقصد سفر خود را ثبت میکنید، از طرف دیگر افرادی هم که درخواست خرید از خارج یا ارسال کالا یا هدیه به خارج یا برعکس را دارند به این سایت مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت میکنند و تمام. یعنی مابقی کار توسط سایت انجام میشود و سفارشات مرتبط را به مسافران نشان میدهد تا هرکدام که مایل هستند را انجام دهند و کارمزد مناسبی نیز دریافت کنند.
اگر در مورد تضمین و اعتماد هم سوال دارید باید بدانید که خرید با هزینه خود مسافر انجام میشود و هزینه کالا و کارمزد او نزد سایت توشه باقی میماند تا زمانی که کالا را تحویل دهد و کارمزد و هزینه اولیه خود را دریافت کند لذا احتمال سرقت نیز وجود ندارد. از جهت دیگر مسافر هم از آنجا که خرید را خودش انجام میدهد نگران وجود موارد غیر قانونی در کالا نخواهد بود
ایده ایجاد سایت توشه از یک سال پیش شکل گرفته بود که بعد از برگزیده شدن در رویداد بین المللی بریج برلین و همچنین مسابقات دانشگاه تهران روند اجرایی سرعت گرفت و اکنون شاهد استفاده کاربران از این سایت هستیم و با توجه به جذابیت و تازگی ایده، استقبال خوب مسافران و همچنین متقاضیان خرید از سایت های خارجی همچون آمازون و علی بابا و همچنین متقاضیان خرید از کشورهایی مثل ترکیه، دوبی، آمریکا و کشور های اروپایی را شاهد بوده ایم.
درضمن قابل ذکر است که این سایت تعدادی از مسافران و همچنین سفارشات، پیشنهادات ویژه و تخفیفات ویژه سایت های خارجی را در کانال تلگرام و اینستاگرام خود اطلاع رسانی میکند.
کانال تلگرامی توشه : https://telegram.me/toooshe
اینستاگرام توشه : https://www.instagram.com/tooshe.official/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: