کد خبر: ۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
فرماندار سابق شهرستان سیروان تشریح کرد:
فرماندار سابق شهرستان سیروانِ استان ایلام گفت: بنیاد بركت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بسياری از روستاها اقدام به ساخت مسكن برای نيازمندان و راه‌های مواصلاتی مناسب کرده كه اين اقدامات ماندگار خواهد بود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از سایت بنیاد برکت،فرماندار سابق شهرستان سیروانِ استان ایلام گفت: بنیاد بركت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بسياری از روستاها اقدام به ساخت مسكن برای نيازمندان و راه‌های مواصلاتی مناسب کرده كه اين اقدامات ماندگار خواهد بود.

مراد یگانه در خصوص عملكرد بنياد بركت در اين شهرستان اظهار داشت: بی‌شك بسياری از خدمات در مناطق محروم از جمله کمک به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، انجام امور زیربنایی، ساخت و تجهيز مراكز آموزشی، فرهنگی و مذهبی و بهداشتی و رسيدگی به وضع روستایيان محروم از جمله خدمات بنياد بركت در مناطق محروم به شمار می‌رود كه به عينه می‌توان در استان ايلام آن‌ها را مشاهده كرد.

وی با بيان اين‌كه بايد از سرمايه‌گذاری و تلاش برای رشد و توسعه در مناطق محروم و بيمه‌ی روستايی در استان ايلام توسط بنياد برکت تقدير و تشكر كرد، گفت: از مسئولان اين بنيادِ وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) درخواست داريم كه به ساخت مسكن و راه روستايی نيز بيش از گذشته توجه داشته باشند، چرا كه مردم در برخی مناطق مثل روستای زردلان واقعاً با مشكلات عديده‌ای روبه‌رو هستند كه توجه و رسيدگی بيش‌تری را می‌طلبد.

مراد یگانه با اشاره به اين‌كه برخی روستاها در مناطق محروم متأسفانه هنوز از آب آشاميدني مناسب و راه‌های تردد برخوردار نيستند، گفت: البته بنیاد بركت در بسياری از روستاها اقدام به ساخت مسكن برای نيازمندان كرده است و راه‌های مواصلاتی مناسبی نيز احداث شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: