کد خبر: ۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
اپرو، سامانه آنلاین خدمات گردشگری در سراسر جهان است که وجه تمایز آن، امکان دریافت تمامی خدمات ویژه سفر به شکل متمرکز است. سرعت و سهولت دریافت خدمات گردشگری، آن را به ابزاری کاربردی تبدیل کرده است؛ به شکلی که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، از خدمات مشاوره و اطلاع‌رسانی، رزرو بلیت و هتل و خدمات دیگر این سامانه بهره‌مند شوید. ضمنا این سامانه قابلیت ارائه خدمات از طریق وب سایت، موبایل و کیوسک های بانکی را دارا است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از بانک گردشگری، بانک گردشگری به عنوان تنها بانک تخصصی صنعت گردشگری، با راه اندازی کیوسک های ویژه این سامانه در باجه های24 ساعته شعب خود و اماکن عمومی، پیشگام ارائه خدماتی متمایز و نوین به هم وطنان عزیز در حوزه گردشگری و سفر خواهد بود و دسترسی آسان و سریع همگان به خدمات سفر را در هر ساعت از شبانه روز فراهم خواهد کرد. لازم به ذکر است سامانه اپرو به زودی از طریق وب سایت و همراه بانک گردشگری هم ارائه خواهد شد.
 
چه خدماتی را می‌توان از سامانه اپرو دریافت کرد؟
 
   •    تهیه آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به مقاصد گردشگری داخلی و خارجی
با در دست داشتن کارت بانکی بانک گردشگری و یا کارت‌های دیگر عضو شبکه شتاب می‌توانید از سامانه اپرو بر روی کیوسک های بانک گردشگری، بلیت پروازهای داخلی و خارجی، بلیت قطار و بلیت اتوبوس خریداری کنید. این خدمات به‌ویژه برای کسانی که با ضرورت مسافرت ناگهانی مواجه می‌شوند اهمیت زیادی دارد.
 
   •    رزرو هتل در هر نقطه از جهان در تمامی ساعات شبانه‌روز
برای اطمینان از اقامتی راحت می‌توانید به محض نهایی شدن برنامه سفرتان، با مراجعه به کیوسک های بانک گردشگری و استفاده از این سامانه، هتل خود را در ایران و هر نقطه از جهان رزرو کنید.
 
   •    ارائه مشاوره و اطلاعات سفر
آگاهی از شرایط مقصد سفر، وضعیت آب و هوایی، مشاوره در خصوص بهترین مقاصد ممکن با توجه به مبلغِ در نظر گرفته شده و مشاوره در مورد بهترین مکان های گردشگری در فصل‌های مختلف سال، اهمیت زیادی برای استفاده حداکثری از فرصت سفر دارد؛ به‌ویژه اگر برای تصمیم‌گیری محدودیت زمان دارید و می‌خواهید در اولین فرصت ممکن از اطلاعات و مشاوره لازم برخوردار شوید، اپرو یک فرصت استثنایی برای شماست.
 
   •سایر خدمات اپرو: ارائه خدمات بیمه مسافرتی، مدیریت تورهای گردشگری داخلی و خارجی و پرداخت عوارض خروج هم از دیگر خدمات نوینی هستند که از طریق سامانه اپرو به زودی قابل ارائه خواهند بود.
سامانه اپرو به عنوان یک ابزار نوین ارائه خدمات گردشگری، با مشارکت بانک گردشگری، شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان»، «آژانس مسافرتی و هواپیمایی سفرهای کهکشانی» و پشتیبانی فنی شرکت «توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران»(TIT) طراحی و عملیاتی شده و در معرض استفاده هم میهنان عزیز قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: