کد خبر: ۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
پورزرندی در استقبال از مصوبه دولت
مدیرعامل بانک شهر، با تاکید بر اهمیت لایحه بانک مرکزی مبنی بر تغییر واحد پول ملی کشور، از مصوبه دولت در این خصوص استقبال کرد و این اقدام را منطقی دانست.
به گزارش قلم نیوز از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی، در حاشیه همایش «بانک شهر، مشارکت مردمی و سرمایهاجتماعی با اشاره به مصوبه دولت برای تغییر واحد پول ملی از ریال به تومانگفت: در شرایط اقتصادی که ارزش پولی افت می کند، یکی از راهکارهاحذف صفر است.
وی با تاکید بر اهمیت لایحه بانک مرکزی در خصوص تغییر واحد پول ملی کشورخاطر نشان کرد: در گذشته حذف سه تا چهار صفر از واحد پولیمطرح بود و در حال حاضر، جامعه آمادگی پذیرش یک صفر از پول ملی رادارد
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: به طور کلی تومان رواج بیشتری میان مردمدارد و حسن این مصوبه این است که بیان و نوشتار واحد پولی یکسان میشود.
وی در ادامه با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها گفت:امروز مدیریت شهری و مدیریت درآمد باید با نگاه استراتژیک باشد و جذب منابع از سوی بانک شهر با همین هدف و در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان است.
پورزرندی در ادامه توسعه شهرها را نیازمند درآمد پایدار دانست گفت: حاشیه نشینی یکی از معضلات کلانشهرهاست و رفع این مشکل به تنهایی بر عهده یک بانک یا مدیریت شهری نیست و نیازمند کمک همه نهادهاست ، ضمن آن‌که افزایش جمعیت در کلانشهرها نیز روش درستی نیست و بایدظرفیت شهرها را در خصوص همه امکانات در نظر گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: