کد خبر: ۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید اشتباه‌های داوری در همه بازی‌ها وجود داشته و مختص یک بازی نبوده است.
کریم باقری درباره دیدار تساوی پر‌سپولیس مقابل سایپا، اظها‌ر کرد: تیم ما مدتی است که وضعیت خوبی دارد. الان شرایطمان در جدول به گونه‌ای شد که جزو تیم‌های بالا‌نشین جدول هستیم بنا‌بر‌این برای کسب عنوان قهرمانی با دیگر تیم‌ها ر‌قا‌بت می‌کنیم. البته درباره دیدار تیم‌مان مقابل سایپا هم باید بگویم که در آن بازی می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم، اما استرس زیادی که میان بازیکنان وجود داشت باعث شد آنها در اواخر بازی عملکرد خوبشان را نداشته باشند و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا پر‌سپولیس در بعضی از بازی‌ها در اواخر بازی گل دریافت می‌کند و نتیجه‌ را از دست می‌دهد، بیا‌ن‌ کرد: این مساله مربوط به استرس و فشار بالای بازی‌ها می‌شود و مشکلی در تیم وجود ندارد. وقتی شما از تیمی یک بر صفر پیش هستید قاعدتا تیم حریف هم فشار می‌آورد تا گل خورده را جبران کند و همین موضوع باعث می‌شود که ما در اواخر بازی گل دریافت کنیم. بازیکنان ما می‌خواهند پیروزی‌های یک بر صفر را حفظ کنند و همین امر باعث می‌شود در بازی استرس زیادی داشته باشند. ان‌شا‌ء‌الله در بازی‌های آینده بتوانیم پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم و با کسب سه امتیازها نتیجه‌ خوبی در انتهای فصل کسب کنیم.

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه با بیان این که 9 هفته‌ آینده برای تیمش حکم فینال را دارد، ا‌دا‌مه‌ داد: 9 هفته‌ تا انتهای فصل باقی‌ مانده است و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا بهترین نتایج را در دیدارهای آینده به دست بیاوریم و هو‌اد‌ا‌رانمان خوشحال شوند. ما می‌توانیم در انتهای فصل به قهرمانی برسیم، فقط باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم تا امتیازی را از دست ندهیم. برانکو ایوانکوویچ همیشه پس از بازی‌ها از بازیکنان حمایت می‌کند، زیرا آنها با تمام وجودشان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و در تمرینات هم با انگیزه‌ ظاهر می‌شوند. مطمئنا با وجود این بازیکنان می‌توانیم نتایج خوبی در هفته‌های آینده بگیریم.

باقری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اشتباه‌های داوری هم، اظهار کرد: هر کسی آزاد است هر صحبتی که دوست دارد مطرح کند و نظرش را بگوید. من اعتقاد دارم اشتباه‌های داوری در همه بازی‌ها وجود دارد و مخصوص یک بازی نیست. گاهی برخی تیم‌ها از داوری سود برده‌اند و گاهی برخی تیم‌ها هم از داوری متضرر شده‌اند. قشر داوران هم مثل سایر قشرها در فو‌تبا‌ل دچار اشتباه می‌شوند. ما تا به امروز کمترین بها را از نظر مسائل مالی و همچنین توجه به داوران داشتیم بنابراین نباید آنها را بیش از این تحت فشار قرار دهیم.

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره رایگان شدن ورزشگاه‌ها هم، خاطر نشان کرد: هو‌اد‌ا‌ران باید به ورزشگاه‌ها بیایند. آنها روح فو‌تبا‌ل هستند و فو‌تبا‌ل با آنها زنده است. گاهی اوقات که آنها به ورزشگاه می‌آیند و ظرفیت ورزشگاه پر می‌شود هیجان زیادی به بازی می‌دهد و باعث می‌شود که همه از فو‌تبا‌ل لذت ببرند. من نمی گویم حتما باید بازی‌ها را رایگان کنیم ، زیرا هیچ جای دنیا چنین مساله‌ای وجود ندارد، اما می‌گویم سازمان لیگ باید برای فصل آینده ساز و کاری طراحی کند تا هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه‌ها بیایند. مطمئنا مدیران سازمان لیگ می‌توانند یک برنامه درست تدوین کنند و باعث حضور هو‌اد‌ا‌ران در ورزشگاه‌ها شوند.

باقری درباره حواشی که اطراف تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس وجود دارد، گفت: باشگاه پر‌سپولیس همیشه با حواشی خاصی دست و پنجه نرم می‌کند. برخی‌ها نمی‌توانند هیچ چیز از پر‌سپولیس بنویسند و به خاطر همین موضوع دست به خبرسازی می‌زنند و مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند. متاسفانه طی سال‌های اخیر حواشی پیرامون باشگاه پر‌سپولیس زیاد شده است، ولی ما همه این مسائل را فراموش می‌کنیم و فقط برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. هیچ چیز نمی‌تواند مقابل انگیزه و تلاش بازیکنان بایستد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: