کد خبر: ۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
محسن پورسید آقایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سانحه برخورد دو قطار در محور سمنان- دامغان و عذرخواهی از هم‌میهنان از سمت خود استعفا کرد و وزیر راه و شهرسازی استعفای وی را پذیرفت.
 
محسن‌ پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌‌آهن جمهوری اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تقصیر یا مشکلات به وجود آمده به عهده عوامل انسانی بوده که در این حادثه تصمیماتی اشتباه گرفته بودند.
وی اظهار کرد: با این وجود مدیران باید مسئولیت خود را در قبال این اتفاقات بر عهده بگیرند و از این رو بنده برای عمل کردن به مسئولیت اجتماعی خود ضمن عذرخواهی از مردم شریف ایران به دلیل این حادثه تلخ رسماً از سمت خود استعفا کردم.
محسن پورسید آقایی ادامه داد: نکته واضح در حادثه برخورد دو قطار در محور سمنان- دامغان، بروز خطا تحت بخش مدیریت راه‌آهن است و بنابر این بنده استعفای خود را تقدیم وزیر راه و شهرسازی کردم که ایشان نیز آن را پذیرفته است.
صبح جمعه 5 آذر قطار تبریز- مشهد در ایستگاه هفت‌خوان بین دامغان و سمنان در بلاک غربی متوقف شده بود که قطار مشهد به سمنان از پشت و با لکوموتیو خود با این قطار برخورد کرد.
در این حادثه دلخراش 40 نفر از مسافران جان خود را از دست دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: