کد خبر: ۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵
بسیاری از بردندهای معتبر و فعال در تولید لوازم آرایشی همواره سعی دارند دستورالعملی برای پاککردن عمقی پوست به مشتریان خود عرضه کنند.

 مثلاً این دستورالعمل شاید برای شما آشنا باشد: «محصول را به صورت دایرهوار روی پوستتان بزنید، سپس با دو انگشت آن را بهآرامی روی پوستتان فشار دهید و بعد با یک پارچه نرم آن را بمالید و پاک کنید». این دستورالعمل شاید کمی بیهوده به نظر برسد اما از نتیجهاش شگفتزده خواهید شد.

چگونه‌استفاده‌کردن محصولات مربوط به پوست، دقیقاً به اندازه خود محصول اهمیت دارد. این را فقط ما که پشت میز تحریریه مدآنلاین نشسته‌ایم نمی‌گوییم؛ فرانسیسا فوسکا، متخصص پوست از نیویورک می‌گوید: «ماساژ صورت به هنگام استفاده از محصول، تأثیر آن را بیشتر می‌کند».

ویچی یک برند محصولات پوست است که آزمایشی را در سال 2009 روی 30 زن 30 تا 60 ساله انجام داد تا تاثیر ماساژ را که متخصصان پوست و زیبایی پیشنهاد داده بودند، ارزیابی کند. نتیجه‌اش 59درصد بهبود ثبات پوست، 39درصد کاهش چین و چروک و 17درصد کاهش درخشانی پوست بود.

امروز میدانیم ماساژی که به صورت صحیح انجام شود، روی جریان خون، غدد لنفاوی و مایعات پوست تاثیر میگذارد و سموم را دفع میکند و ماهیچههای پوست را بهبود میبخشد. مطالعات نشان داده که ماساژ صحیح پوست به همراه مالیدن کرم، تاثیر بیشتری از استفاده کرم بدون ماساژ دارد.

بررسی نتایج شگفت‌انگیز یک تحقیق درباره ماساژ صورت با مالیدن کرم‌های پوست

رازش این است که حرکات ملایم و آرام روی پوست انجام دهید. کشیدن سریع و بیش از حد پوست با دست، غدد لنفاوی را خشک میکند و پف زیر چشم را کاهش میدهد. از حرکات آهسته و ریتمیک برای ماساژ پوست استفاده کنید و پوست را با اسکراب یا کرم با حرکات دایرهوار کوچک با آب پاکسازی کنید. برای استفاده سرم و مرطوبکننده پوست هم از همین روش استفتده کنید تا تاثیرش را ببینید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: