کد خبر: ۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
مربی تیم ملی فوتبال گفت: نباید فکر کنیم از پیش مقابل سوریه برنده هستیم.
 جواد نکونام در حاشیه تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اردوی جدید تیم‌ ‌ملی را با بازیکنان کمی که در اختیار داشتیم شروع کردیم و چند بازیکن مصدوم هم داریم. متاسفانه بازیکنان مصدوم ما به دیدار  برابر سوریه نمی رسند.

نکونام درباره حاشیه‌هایی که برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به وجود آمده هم گفت‌: این حاشیه‌ها برای ما غریبه نیستند و همیشه اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد.

وی همچنین درباره دیدار ایران مقابل سوریه هم، خاطرنشان کرد: هرگز مقابل سوریه بازی آسانی نداریم. حتی زمانی که خودم هم بازی می‌کردم مقابل این تیم بازی‌های سختی را پیش‌رو داشتیم. باید همه تمرکزمان روی این بازی باشد. چون سوریه پیش از این مقابل تیم‌های چین و کره جنوبی نمایش خوبی داشته است. بنابراین نباید فکر کنیم که از پیش برنده این بازی هستیم.

نکونام در پاسخ به سوالی درباره دیدار دوستانه با مالزی هم گفت‌: نمی توانیم قبل از دیدار مهمی همچون سوریه یک بازی سنگین را انجام بدهیم. به طور مثال فکر کنید ما با ایتالیا بازی کنیم. چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ به غیر از این که این بازی سنگین باشد و باعث خستگی بازیکنان ما شود، چیز دیگری در بر نخواهد داشت. باید بعد از این دیدار یک بازی سبک انجام دهیم که به بازیکنان روحیه بدهد.

وی در ادامه درباره انتقاداتی که برخی نسبت به تیم‌ ‌ملی می‌کنند نیز گفت‌: ما با این شرایط غریبه نیستیم و همیشه حاشیه‌هایی برای تیم‌ ‌ملی ایجاد می‌شود. همین الان هم می‌توانید ببینید که با چه امکاناتی تمرین می‌کنیم . این جا زمین مناسب نداریم و رختکنی موجود نیست. امیدوارم که هر چه‌ زودتر این مشکلات رفع شود.

نکونام با بیان این که باید برای بازی با سوریه کاملا آماده باشیم گفت‌: این بازی می‌تواند هم ما را به جام جهانی نزدیک و هم از جام جهانی دور کند. اگر خاطرتان باشد در دوره قبلی وقتی مقابل لبنان شکست خوردیم نزدیک بود از جام جهانی کنار برویم. هیچ کسی حق ندارد این بازی را دست کم بگیرد. از همه رسانه‌ها هم می‌خواهم در مورد سختی‌ها و مشکلات این بازی بیشتر صحبت کنند.

وی در پایان درباره این که برخی تیم‌ ‌ملی را تیم صعود کرده به جام جهانی می‌دانند هم گفت: شما تصور کنید که ما مقابل سوریه نتوانیم به پیروزی برسیم. در ادامه باید برابر قطر در دوحه بازی کنیم و این تیم مطمئنا نمی‌خواهد در خانه دیگر امتیازی از دست بدهد. چینی‌ها هم که مارچلو لیپی را آورده‌اند تا نتیجه‌ بگیرند. بنابراین بازی سختی پیش‌رو داریم. وقتی می‌توانیم بگویم گامی برداشته‌ایم که سهمیه گرفته باشیم. یک تساوی مقابل سوریه ممکن است صدرنشینی را از ما بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: