کد خبر: ۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
امیر مهدی زاده پس از کسب طلای رقابت‌های جهانی کاراته اتریش مدعی است انتقام رقابت‌های جهانی 2014 آلمان را در فینال رقابت‌های اتریش گرفته است.
مهدی زاده

امیر مهدی زاده، با بیان این که مسابقه فینال بسیار رقابت سختی بود، ادامه‌ داد: پس از شکست حریفانی از کرواسی، کره جنوبی و ایتالیا  که سخت‌ترین حریفم بود ، حریفی از اردن را شکست دادم و سپس با شکست فرانسه راهی فینال شدم. مسابقه فینال برای من حکم انتقام را داشت، چرا که در رقابت‌های جهانی آلمان از این حریف شکست خوردم و مدال برنز را کسب کردم و او مانع رسیدن من به فینال شد، اما در رقابت‌های اتریش هم شکست آلمان را جبران کردم و هم انتقام خود را از او گرفتم.

پیروزی مهدی زاده در رقابت های جهانی اتریش

ملی‌پوش کاراته ایران با اشاره به مربی خود، خاطر نشان کرد: در هر مسابقهی خود، حضور مربی‌ام را نزد خود احساس می‌کردم، چرا که دباغیان در قلب من است. دباغیان کسی است که زندگی‌ام را مدیون او هستم و او الگوی زندگی من است، چرا که یک مرد بزرگ و تکرار نشدنی است.

مهدی زاده در ادامه یادی از همسر باردار خود کرد و گفت‌: همسرم هفت ماه است که باردار است و در این هفت ماه دوری من را تحمل کرده  و با این شرایط کنار آمده است و من بی نهایت از او سپاسگزارم و یقینا او در موفقیت من سهیم است و من با بوسیدن حلقه ازدواجم به نوعی از او قدردانی کردم.

مهدی زاده پس از کسب مدال طلا و بوسه بر حلقه ازدواج خود

مهدی زاده در پایان گفت‌: دست تک تک کسانی را که برای من دعا کردند را می بوسم و از خوشحالی مردم سرزمینم خوشحال هستم. من مطمئن بودم که موفق می شوم، چرا که در شب تاسوعا در هیات از علمدار کربلا درخواست کمک کردم تا شرمنده نشوم.

طلای رقابت های جهانی اتریش بر گردن مهدی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: